פרסום ראשון: אלו המגישים שיחליפו את אביעד קיסוס ב"אקו 99"

רגע לאחר סיום הדרך המשותפת שלו עם טל ברמן, ל"ישראל היום" נודעה זהותם של שני הטאלנטים שיצטרפו לברמן ויובילו את תוכנית הבוקר של התחנה

טל ברמן ואביעד קיסוס (ארכיון).צילום: מאיר פרטוש

לאחר שטל ברמן ואביעד קיסוס הכריזו על סיום תוכנית הרדיו המשותפת שלהם, ל"ישראל היום" נודע כי הקומיקאי תם אהרון, שבימים אלה משדר תוכנית בגלצ, יחליף את קיסוס, כשאליו תצטרף גם אביה פרחי והשלושה יגישו את תוכנית הבוקר של רדיו "אקו 99". 

כידוע, הצמד הכי ותיק ברדיו נפרד היום (חמישי) מהמאזינים אחרי יותר מ-20 שנה שבהן הובילו תוכנית רדיו משותפת. ברמן צפוי להישאר בתפקידו, כאמור, לצד אהרון ופרחי.

תם אהרון, צילום: אריק סולטן

כזכור, בחודש פברואר האחרון הודיע ברמן בשידור חי על הצד המפתיע: "זה לא קל ולא פשוט והבטן מתהפכת מכל הכיוונים, אבל התוכנית שלנו מסתיימת בדיוק בעוד שלושה חודשים". קיסוס הוסיף: "זה נורא מוזר".

השיחה האחרונה של טל ואביעד בשידור

תוכנית הבוקר שברמן וקיסוס הנחו עלתה לשידור ב-7 ביולי 2002 ברדיו תל אביב. בשבועות הראשונים שלה, שימש ברמן כמגיש העיקר של התוכנית, בעוד קיסוס היה אחד משלושה מגישים מתחלפים ששימשו כ"סייד-קיק" לברמן, לצד יובל אברמוביץ' וגליה אלוני-דגן.

אביה פרחי, צילום: ללא קרדיט

כעבור כמה שבועות, השניים האחרונים פרשו – וברמן וקיסוס הפכו למגישים שווי מעמד. כבר בשנה הראשונה לתוכנית, ברמן וקיסוס זכו בפרס "אנשי השנה" בתחום הרדיו.

לקראת סוף 2009, התוכנית ירדה משידור ברדיו תל אביב, והפציעה מחדש כשנה אחר כך ב-99FM, שם שודרה עד סופה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר