מאלומה בתל אביב: "מקדיש את ההופעה לאלו שקיפחו את חייהם במלחמות בחודשים האחרונים"

הכוכב הקולומביאני מאלומה, הגיע לישראל כדי לחתום את סיבוב ההופעות שלו באירופה לעיני 11 אלף צופים וסיפק הופעה אנרגטית ומצויינת - בדיוק מה שהיה חסר לנו בתקופה הזו | ביקורת מופע

מאלומה בהיכל מנורה מבטחים, צילום: קוקו

ארבע שנים אחרי שביקר בישראל בפעם האחרונה, כוכב הפופ והרגאטון הקולומביאני מאלומה (28) הופיע אמש (ראשון) בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב לעיני 11 אלף צופים, וסיפק הופעה עם אנרגיות שיא, כזאת שהייתה חסרה כל כך במהלך השנתיים האחרונות של הגבלות הקורונה.

ההופעה התחילה עם אחד השירים המוצלחים שמאלומה הוציא במהלך תקופת הקורונה, "Hawai". השיר, שהפך ללהיט בינלאומי בשנה האחרונה, הלהיב את הקהל המשולהב גם ככה, וזו הייתה פתיחה מצוינת להופעה.

בהמשך ביצע את כל הלהיטים שלו, כולל "HP" - שבקליפ שלו כיכבה נטע אלחמיסטר. הישראלית לא לקחה חלק בהופעה, אף שבקהל ציפו שהיא תעלה לבמה. גם עדן פינס, שהשתתפה בקליפ של השיר "Sobrio", לא השתתפה בהופעה לאכזבת הקהל.

בהמשך ביצע הכוכב הקולומביאני את כל הלהיטים המוכרים שלו, כולל "Felices los 4", "Corazon" ו"Hola seniorita", שבמקור הוא שר ביחד עם GIMS הצרפתי ממוצא קונגולזי.

במהלך ההופעה הביע מאלומה את אהבתו הרבה לישראל, שאליה הגיע בפעם השלישית. "אני אוהב את ישראל בכל ליבי", אמר בספרדית מי שנחשב לאחד הכוכבים הגדולים בעולם היום. "התגעגעתי לפה, תודה רבה לכם על כל האהבה". הוא התייחס בעקיפין גם למצב הביטחוני בישראל כשאמר "זאת הופעה מיוחדת, ואני ממש מתרגש. אני לא אוהב לדבר על פוליטיקה ודת, אבל בדבר אחד אני בטוח: שהאהבה היא התשובה. אני מקדיש את השיר הבא לאלו שאינם כאן, שקיפחו את חייהם במלחמות בחודשים האחרונים". באופן מפתיע, על אף שדיבר רק בספרדית, היה נראה שהקהל מבין היטב את דבריו.

מאלומה מרים את ההיכל, צילום: קוקו

נפילת אנרגיה קלה התרחשה באמצע הערב, ולחלק מהקהל הייתה תחושה שההופעה עומדת להסתיים. כמה בודדים אף מיהרו לעזוב את האולם כי רצו להימנע מפקקים ביציאה, אבל לאחר כמה דקות הם חזרו כשהבינו שההופעה כלל לא הסתיימה.

מאלומה, שהגיע לישראל כדי לחתום את סיבוב ההופעות שלו באירופה, יופיע גם הערב (שני) בהיכל מנורה מבטחים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר