רוני דלומי עושה ברברה סטרייסנד

רוני דלומי משחררת שיר חדש, שמדבר על תקופה קשה שעברה, ועומדת לככב על הבמה בתפקיד ינטל ובטלוויזיה בסדרה קומית חדשה

רוני דלומי, צילום: אלה ברק

שנה עברה מאז ששיחררה רוני דלומי שיר חדש לאוויר העולם. בשנה הזאת התמקדה בעיקר בתיאטרון, שם היא מג'נגלת בין חמישה תפקידים שונים במחזות זמר בהבימה.

עכשיו, קצת אחרי שחגגה יומולדת 30, היא משחררת סינגל חדש, "למרות", שאותו הלחינה בעצמה ושאת מילותיו כתבה ביחד עם עמוס בן דוד, מי שעבד איתה ב"כוכב נולד" לפני 14 שנים, כשזכתה במקום הראשון. בן דוד הוא גם המפיק המוזיקלי של המופע החדש שלה שיעלה בבכורה ביום שישי הקרוב, 4 במארס, בזאפה הרצליה.

רוני דלומי - למרות

"עכשיו אני כבר בסדר, חיכיתי שתשאל/ לא יכולתי לשתף, לא יכולתי בכלל/ אני יודעת שידעת, עבר עלי הרבה/ אל תכעס שלא סיפרתי, לא הצלחתי לדבר", אלו מילות השיר שאותו כתבה בעקבות תקופה לא פשוטה שעברה. "לפני כמה שנים היתה תקופה שבהן החרדות הציפו אותי, וזה לא היה כיף. ידעתי לבקש עזרה, הלכתי לטיפול, אבל רוב הזמן שמרתי לעצמי בבטן. השיר הזה מדבר על הרגע שבו התחלתי להרגיש שנכנס אוויר למקום החנוק שהייתי בו".

איך היום את עם החרדות?

"זו כל הזמן עבודה, אבל יש לי יותר כלים מפעם. אני קשובה לזה ושואלת את עצמי למה דברים קורים. יודעת שהגוף מנסה להגיד לי דברים ויודעת איך לנהל את זה".

אולי הגוף מאותת גם על עומס? חמישה תפקידים בתיאטרון ומופע?

"התקופה הקשה ההיא לא הגיעה בעקבות עומס. אני באמת אוהבת את מה שאני עושה. ברור שלא צריך להגיע למצב של עייפות קיצונית, אבל אני מצליחה לשלב וכיף לי".

בקרוב את נכנסת לתפקיד ראשי ב"ינטל" שתעלה בהבימה.

"זה תפקיד מתנה. כל מי שמדבר איתי עליו מזכיר את ברברה סטרייסנד (שגילמה את ינטל בסרט הקולנוע; מ"כ). אני קצת הדחקתי את ההשוואה המלחיצה הזאת" (צוחקת).

ותגלמי דמות דתייה גם בסדרה "חאנשי" שתעלה ב-HOT.

"אני חזק בתפקידים הדתיים. זו סדרה מצחיקה מאוד. אני מגלמת בחורה דתייה שיש לה סודות, ואני לא יכולה לספר יותר כדי לא לעשות ספוילר".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר