"התשובה היא כן, התמסחרתי": חנן בן ארי משיב על שאלות קשות

בסשן שאלות ותשובות שערך עם עוקביו, שיתף הזמר והיוצר בניצחונותיו הקטנים בחיי היום-יום, באתגרים שאיתם הוא מתמודד ובמחשבות על העתיד

חנן בן ארי, צילום: יוטיוב

"10 שאלות, 10 תשובות", כתב חנן בן ארי היום (חמישי) בשעת לילה מאוחרת בסטורי שלו באינסטגרם, והזמין את עוקביו לראיון פתוח שבו הם אלה שכותבים את הקושיות. בן ארי נדרש, בין היתר, להשיב על שאלות שנוגעות להערכה עצמית, לעניין ההתמסחרות שלו, ולדרך שבה הוא מסכם את הקריירה המוזיקלית שלו עד כה.

"אתה גאה בעצמך?", נשאל בן ארי כבר בפתח סשן השאלות והתשובות. "גאה ברגעים שאני לא מוותר לעצמי", התוודה. "אימוני כושר גם כשעייף. טיפולי שיניים למרות הפחד. תפילין כשאין חשק. דייטים אישיים עם הילדים", שיתף ברגעי הסיפוק.

"אתה חושב שהתמסחרת?", הקשו הגולשים על בן ארי. "אני מתפרנס רק מהשירים שלי, אז התשובה היא כן", ענה בפשטות. "ובכל זאת", סייג את דבריו, "משתדל ליצוק כמה שיותר אמת נקייה ליצירה שלי".

השאלות הבאות שנשאל בן ארי היו בנושאים שנוגעים לעתידו האישי והמוזיקלי. "האם בשבילך הגעת לשיא או שיש עדיין עוד דרך?", נשאל היוצר. "בעזרת השם, רק התחלנו", הכריז. "איפה אתה רואה את עצמך בעוד 10 שנים?", ביקשו העוקבים מבן ארי לנבא. "סבא", כתב בקצרה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר