זוכרים את הכובע, הצל והמים? "חכם בשמש" קם לתחייה

הקמפיין האייקוני משנות ה-90 למניעת סרטן העור חוזר עם גרסה חדשה, מודרנית ומוזיקלית • מאחורי הקליפ עומדים משרד הפרסום ציבלין טווינס והיוצר הצעיר עומר יפת - עם מחווה עדכנית למהפכת הרוקנרול של מאור כהן

מתוך צילומי קמפיין חכם בשמש . צילום: האגודה למלחמה בסרטן

אם גדלתם בניינטיז, המילים "חכם בשמש" בטח מחזירות אתכם לקמפיין האייקוני שהציף את המודעות למניעת סרטן העור - ולסדרת הקליפים ששודרו שוב ושוב בערוץ הילדים, לצד פעילויות שטח, מופעים ומוזיקה שעיצבו דור שלם תחת המסר: הגנה מפני השמש מצילה חיים.

הקליפ הראשון, בביצוע אסף אמדורסקי, הביא עמו את ניחוחות הרוקנרול של התקופה. אחריו הגיע מאור כהן עם גרסה עירונית ונושכת יותר, לאחר מכן דנה ברגר, וב-2010 הצטרפה רוני דואני עם גרסת מועדונים עכשווית. לאורך השנים לקחו חלק גם כוכבי הילדים טל מוסרי, עדי הימלבלוי, עודד פז ותום באום.

כעת מכריזה האגודה למלחמה בסרטן על חזרתו של קמפיין "חכם בשמש", עם קליפ חדש שנוצר בהתנדבות על ידי משרד הפרסום ציבלין טווינס. הביצוע המחודש שייך לעומר יפת - מוזיקאי צעיר עם מיליוני צפיות והאזנות ברחבי הרשת, ששחרר לאחרונה את אלבומו השני "אהבה אחרת". יפת מגיש גרסה קצבית ומודרנית שעושה כבוד לקליפ האייקוני של מאור כהן, ומתכתבת עם הרוח של דור Z.

מתוך צילומי קמפיין חכם בשמש, צילום: האגודה למלחמה בסרטן

"הקליפ החדש שומר על המסרים החשובים - כובע, שהייה בצל, מסנן קרינה ושתייה - אבל עושה זאת בגרסה שמתאימה במיוחד לקהל הצעיר של היום", מסביר משה בר חיים, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר