מוש בן ארי עבר צנתור לאחר אירוע לבבי
הזמר אושפז בסוף השבוע בבית החולים וצפוי להשתחרר מחר • בסביבתו אומרים כי קיומן של ההופעות הקרובות יוחלט בהתאם להנחיות הרפואיות
Your browser doesn’t support HTML5 audio
מוש בן ארי, מהזמרים הבולטים במוזיקה הישראלית, אושפז במהלך סוף השבוע לאחר אירוע לבבי. בבית החולים הוא עבר צנתור ומצבו מוגדר טוב. מטעמו נמסר כי הוא שוהה בבית החולים בילינסון וצפוי להשתחרר מחר. באשר להופעות העתידיות שלו – בשלב זה ממתינים לחוות דעת הרופאים מחר עם שחרורו.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
![[object Object]](/wp-content/uploads/2024/05/15/06/whatsapp-israelhayom-m-150-.gif)