דנה אינטרנשיונל לעדן גולן: "נלחמת בנשק הכי יפה שלנו - המוזיקה"

זוכת האירוויזיון לשעבר שלחה מסר מחזק לקראת הגמר שיתקיים במוצאי שבת • "שלחנו את הפנים הישראליות השורשיות של שלמה ארצי, את קול הפעמונים של ריטה - את זמרת נדירה ואיכותית"

עדן גולן, דנה אינטרנשיונל. צילום: אי.פי.אי, רויטרס

הזמרת דנה אינטרנשיונל שזכתה באירוויזיון עם השיר דיווה בשנת 1998, כתבה היום (שישי) מסר לנציגת ישראל עדן גולן. "ברור שעלית לגמר, וברור שתצליחי בשבת".

לאחר חצי הגמר השני, עלתה גולן לגמר שיתקיים במוצאי שבת. גם בטבלת ההימורים הנציגה הישראלית עלתה למקום הראשון. אינטרנשיונל שלחה מסר מחזק. ״עדן, יהלום נדיר. קבלי דוז משולש והמון לבבות וחיבוקים. מגיע לך. עמדת על במת תחרות השירים הגדולה בעולם כנציגת ישראל. חוליה חדשה בשרשרת הזמרים הישראלים שטסים להלחם באירופה בנשק הכי יפה שלנו - במוזיקה.

הוריקן: עדן גולן בחזרה השנייה לאירווזיון

לדבריה, בפעם הראשונה שיר ישראלי שנשלח לתחרות הצליח לרגש ולדבר לליבם של האירופאים. "שלחנו את הפנים הישראליות השורשיות של שלמה ארצי, את קול הפעמונים של ריטה, נעה קירל שהראתה שגם ילדות יהודיות מישראל יכולות להיות נסיכות פופ כמו אלה של העולם. את הזמרות הכי יפות בעולם, אילנית, ירדנה ארזי ועופרה חזה שכולן הצליחו שם מאוד. את שירי מימון שהראתה שגם לישראל יש מריה קארי, ואת אני עם נוצות ומסר של חופש ושיוויון. אתמול חוליה חדשה נוספה לשרשרת- עדן גולן.

"ממוש, עשית את זה בענק. את זמרת נדירה ואיכותית ששרה בלדה מרגשת ועוצמתית שכתבו לך בול קרנונה, אבי וסתיו המוכשרים, שיצרו המון להיטים שהם פסקול ישראלי. בפעם הראשונה הצליח להם בשיר שמיליוני אירופאים אמרו עליו שהוא ריגש ודיבר אליהם ללב. ברור שעלית לגמר, ברור שתצליחי בשבת כי אתם אלופים ומקצוענים שם כולכם. רק בגלל זה. וכן. יש סיכוי למקום ראשון תותחית".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר