"זה פוגע בלב": קרן פלס מגיבה לקריאות הבוז באירוויזיון

בסרטון שהעלתה לטיקטוק, מספרת היוצרת על התחושות בעקבות השנאה שמורגשת בתחרות • "איך שהתחיל החלק השקט שמענו צעקות - כולם בכו, כל מי שישראלי"

קרן פלס. צילום: קוקו

חצי גמר האירוויזיון שהתקיים אתמול (חמישי), העלה את עדן גולן לראש טבלת ההימורים.  קודם ההופעה שיתפה הזמרת קרן פלס, אחת מכותבות השיר, את התחושות בעקבות צעקות הבוז בחזרה. "ידענו שנחטוף משהו בלתי צפוי".

עדן גולן בחצי גמר האירוויזיון, צילום: אי.אף.פי

בסרטון שהעלתה לטיקטוק מספרת פלס שמלכתכילה התכוננו במשלחת לאפשרות שיקרה משהו כזה. "שניה לפני שעלינו לבמה גם אמרנו תשמיעי אולי בוז. ישבנו והסתכלנו על זה. ישבנו בחדר עם אנשים מעוד משלחות ואיך שהתחיל החלק השקט שמענו צעקות. כולם בכו, כל מי שישראלי - זה פוגע בלב"

@kerenpelesofficial#eurovision2024♬ צליל מקורי - Keren Peles

בהמשך היא משתפת כי לא חשבה שזה יהדהד ברמה הזאת. "זה גם הידהד לעדן. כי אין מה לעשות את עומדת על במה מול כל כך הרבה אנשים ברגע הכי גדול שלך וצועקים לך בוז. מה את עשית רע למישהו? זה בדיוק הענין, שאנחנו באותו רגע אמרנו, שכל העולם יראה את הפרצוף האמיתי הזה.

"זה כמו ילד בכיתה שעומד וכולם זורקים עליו דברים והוא עומד כל הכיסא ומפחד. שמסתכלים על זה מהצד למי הלב יוצא? זו בדיוק המציאות שלנו – העולם זורק עלינו דברים. פתאום רואים את זה כמו שזה. מבחינתי זה חשוב שכולם ישמעו. זאת המציאות ומי שיוצא בה רע זה לא אנחנו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר