היהודים. צילום: קוקו

בגלל שם הלהקה: הופעה של "היהודים" בארצות הברית בוטלה

בחודש הבא מתכננת להקת הרוק הישראלית הוותיקה לצאת לסיבוב הופעות באמריקה • המופע באחד מהמועדונים בוטל בעקבות החשש מנקיטת עמדה פוליטית

פרסום ראשון: הופעה של "היהודים" בוטלה בעקבות שם הלהקה והחשש של המועדון לנקוט עמדה פוליטית.

בחודש הבא מתכננת להקת הרוק הישראלית הוותיקה לצאת לסיבוב הופעות בארצות הברית. באחד הערבים הם היו אמורים להופיע במועדון בשם The Brooklyn Monarch. לאחר שהכל סוכם ואף נקבע תאריך למופע, הודיעו הבעלים ללהקה שההופעה מבוטלת.

ההודעה שקיבלה להקת "היהודים", צילום: צילום מסך

"אני מאוד מצטער, אבל אנחנו לא יכולים לארח אתכם", לשון ההודעה שהגיעה ל"ישראל היום". "השותפים שלי חזרו אליי בנוגע לאופי הפוליטי של שם הלהקה, ואנחנו כמרחב בילוי בניו יורק מעדיפים להימנע מאירועים או מעשים טעונים פוליטית".

חברי הלהקה התאכזבו מההודעה, אך למרות זאת החליטו לקיים את סיבוב ההופעות. הופעה אחת תתקיים בניו יורק ואחת נוספת בלוס אנג'לס.

שיר פינטו, מנהל יחסי הציבור של להקת "היהודים", מסר: "להקת 'היהודים' חווה בשבועות האחרונים גילויי אנטישמיות מהחמורים שיש בלב ליבה של הקידמה האמריקאית, העיר ניו יורק. מצמרר וכואב לשמוע על ביטולי מופעים של הלהקה שיוצרת רוק ישראלי יהודי כמעט 30 שנה בשל היותם יהודים בלבד.

להקת היהודים בהופעה בצוותא ת״א ללא קהל בתחילת הלחימה, צילום: קוקו

"להקת 'היהודים' נושאת את שמה בגאווה ותמיד דוגלת בחופש תרבותי ואהבת האדם. דווקא בתקופה הזו, הלהקה לא נכנעת ותגיע בגאווה לסיבוב בארצות הברית כנגד כל האנטישמים, ב-30 במאי בניו יורק וב-6 ביוני בלוס אנג'לס".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...