"כמה טוב שבאת הביתה": נגה ארז בצעד חדש

הזמרת מוציאה שיר חדש לקראת אלבום • בסינגל, שללא ספק נטען במשמעות חדשה, משלבת ארז את המוזיקה המוכרת כל כך לשיר שנכתב על ידי שלום חנוך ויענקל'ה רוטבליט

נגה ארז. צילום: יניב אדרי

מאז שפרצה לתודעה הישראלית לפני כמעט שלוש שנים, נגה ארז לא עוצרת. יחד עם אורי רוסו, הפרטנר ליצירה ולבמה, הופיעה על הבמות הגדולות ברחבי העולם. עכשיו השניים יוצאים לדרך חדשה, לקראת אלבום חדש, ממנו יוצא היום השיר הראשון "Come Back Home".

בשיר, שללא ספק נטען במשמעות חדשה בימים אלו, וקשה שלא להצטמרר בהאזנה לו, משלבת ארז את המוזיקה המוכרת כל כך של "כמה טוב שבאת הביתה" אשר נכתב על ידי שלום חנוך ויענקל'ה רוטבליט, בוצע על ידי אריק איינשטיין הפך לאחד מהמנוני המלחמה.

"השיר הזה נכתב כחודשיים לפני 7 באוקטובר. היינו בשיא העבודה על האלבום החדש ואז הכל נעצר", מספרת נגה. "אי אפשר היה להמשיך. הכל קפא, כמו אצל כולם, והיינו חייבים לקחת הרבה זמן הרחק ממוזיקה, גם כמאזינים וגם כיוצרים, כי הראש והלב פשוט לא היו שם.

נגה ארז, צילום: דודי חסון

"רק אחרי שבועות ארוכים בהם יצאנו לשטח לנסות להקל ולעזור איפה ובמה שאפשר, הבנו מחדש באופן העמוק והכואב כל כך את המקום המיוחד וחסר התחליף שיש למוזיקה. אולי במיוחד כשהכל מתרסק. ואז כשהרגשנו שחייבים לנסות להמשיך את השיר מאיפה שעצרנו, הטקסט הזדכך למשאלה אחת פשוטה. השיר מדבר את עצמו. אולי יותר מכל שיר שכתבתי. אני מקווה שהוא יעשה טוב למי שישמע אותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר