"איפה נעלמת?": מאור אדרי חושף הכל

הזמר חוזר עם אלבום חדש, ומשתף במה שעבר עליו בשנים האחרונות • "תקופה שבה אני אישית קצת הלכתי לאיבוד"

מאור אדרי. צילום: משה נחומוביץ

לצד הופעותיו בחודשים האחרונים בפני חיילים, מפונים ופצועים בבתי החולים, מאור אדרי עבד על אלבום חדש שחלקו הראשון יוצא היום - "איפה נעלמת?", אלבום אישי וחשוף, שבו אדרי היה שותף ליצירת חמישה מתוך ששת השירים לצד יוצרים רבים, כמו אופיר כהן, אלון פרץ, רון ביטון, מאור שטרית, סתיו בגר ואושר ביטון.

"תקופה לא פשוטה עוברת עלינו. ימים נוראים עם אבידות קשות כמעט בכל יום של לוחמים, שחירפו את נפשם כדי להגן על המדינה שלנו. פיגועים ברחבי הארץ וחטופים שעדיין נמצאים אי-שם בעזה. חובתנו לעשות הכל כדי להחזירם הביתה במהרה", אומר אדרי. "זו תקופה שבה אני אישית קצת הלכתי לאיבוד".

"לא מעט פעמים נתקלתי ברחוב ובמקומות שבהם הופעתי בשאלה 'מאור, איפה נעלמת?'", הוא מוסיף, "ומשם נוצר שיר הנושא של האלבום החדש. אז איפה נעלמתי? התקופה האחרונה השילה ממני את כל המחסומים, וזה הזמן לשתף במה שעבר עלי בשנים האחרונות.

"בשנת 2019 הגיעה הקורונה, ואיתה ביטולים של כל דבר טוב ויפה שהיה לי ביומן. ממאה לאפס. שנה שלמה העברנו בחוסר מעש, וגם המוזה שלי יצאה לחל"ת. אחרי הקורונה, לאחר דחייה ממושכת וביטולים בעקבות המצב, ב-20 בספטמבר 2020 סוף-סוף התחתנתי - ומרגע של אושר גדול, כמה ימים לאחר מכאן קרה הנורא מכל... אבא שלי נפטר. זה היה עוד רגע לא פשוט שטלטל אותנו. האובדן הגדול גרם לי למחסומים ביצירה ולתהיות עם עצמי אם להמשיך... כשהכל היה נראה שחור, הגיע אור גדול - ריפוש נולד! הדבר הכי טוב שקרה לי בחיים.

מאור אדרי, צילום: רונן אקרמן

"אני כבר מוכן, וחוזר אליכם במלוא המוטיבציה והעשייה עם שירים חדשים והופעות, לשיר, לחזק ולהתחזק יחד איתכם. החיים מורכבים, ולא תמיד ורודים כמו שחושבים. אז לשם נעלמתי, לחיים עצמם. לפעמים הם חשוכים, לפעמים בהירים. אספתי את עצמי מחדש, ואני יוצא שוב אל האור".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר