הכוכבת הגדולה הבאה? זו הזמרת שעקפה בסיבוב את אדל

ריי זכתה בלא פחות משישה פרסי בריטס, המקבילה הבריטית לגראמי • בכך הפכה לאמן שזכה הכי הרבה פעמים בפרס בטקס אחד

ריי עם 6 פרסי הבריטס שבהם זכתה. צילום: Getty Images

שמה של הזמרת ריי אמנם אינו מוכר לכם, אך בבריטניה היא אחת הזמרות החמות ביותר בשנה האחרונה, שאף זכתה אמש (שבת) בלא פחות מבשישה פרסי בריטס (המקבילה של הממלכה המאוחדת לגראמי) – ובכך שברה את שיאי טקס הפרסים.

עם זכייתה, הזמרת-יוצרת בת ה-26 היא האמן עם מספר הזכיות הרב ביותר בטקס אחד, ובכך עקפה את השיא הקודם של ארבעה פרסים בטקס אחד, שהוחזק על ידי אדל, הארי סטיילס ובלר. בכך, היא סייעה לנשים להוות כ-70 אחוזים מהמנצחות בכל הקטגוריות בטקס היוקרתי, אחרי שנים רבות שבהן נטען כי הפרסים מוענקים בעיקר לגברים.

ריי מתראיינת לאחר זכייתה הגדולה:

ריי, שם הבמה של רייצ'ל אגתה קין, זכתה בפרסי האלבום, האמן, שיר, יוצר/ת, האמן החדש ואמן האר'נ'בי הטובים ביותר. למרות הזכייה המאוד מרשימה, היא הייתה יכולה להגדיל את ההישג אף יותר לו הייתה זוכה בפרס אמן הפופ הטוב ביותר – פרס שהלך, בסופו של דבר, לדואה ליפה (קטגוריה שהקובעים שלה לא היו חברי האקדמיה הבריטית למוזיקה, אלא הקהל).

כשהזמרת הצעירה עלתה לבמה כדי לאסוף את פרס אלבום השנה על אלבומה "My 21st Century Blues", היא העלתה לבמה את סבתה – כששתיהן היו נרגשות מאוד. "אני מאוד גאה באלבום הזה. אני מאוהבת במוזיקה הזאת. כל מה שאי פעם רציתי היה להיות אמנית", אמרה בהתרגשות.

ריי הנרגשת לצד סבתה בטקס פרסי הבריטס, צילום: אי.פי.איי.

ההצלחה הגדולה של ריי, ששירה "Escapism" זכה בפרס שיר השנה, מגיעה לאחר ששחררה לפני כעשור את המוזיקה שלה באופן עצמאי. בעבר היא התארחה בשירים של זמרים אחרים, כגון ג'ונאס בלו, ג'אק ג'ונס, דיוויד גטה ועוד – חלקם הפכו ללהיטים גדולים במדינה, אם כי לא זכו לתשומת לב גדולה מחוץ לגבולותיה.

לאחר שחברת התקליטים הקודמת שלה הדיחה אותה אחרי שזו העבירה ביקורת על כך שלא ניתן לה אישור לשחרר את שיריה, היא החלה לשחרר את המוזיקה שלה באופן עצמאי ואז זכתה להצלחת ענק.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר