אושר כהן על הפרידה המתוקשרת: "אין לי מה לנסות, הכל אצלנו כבר מת"

לאחר סיומה של הזוגיות שלו עם ארוסתו לשעבר סהר נועם, משחרר הזמר המצליח שלושה שירים חדשים • "בזמן האחרון, בין אם ארצה או לא, החיים שלי חשופים בצורה שונה מהרגיל"

אושר כהן. צילום: אורית פניני

לאחר שבחודשים האחרונים הפך לאחד הזמרים המצליחים ביותר בישראל, אושר כהן משחרר היום (חמישי) שלושה שירים חדשים שיהוו את החלק השלישי והאחרון מאלבומו החדש.

"זהו הפרק האחרון מחיי. יש לי ים תקוות וציפיות מהשלישייה הזאת", אמר כהן לרגל שחרור השירים החדשים. "כתבתי אותם תוך כדי התמודדות עם המצב במדינה ועם משברים אישיים שבסוף הרכיבו אותי מחדש.

"בזמן האחרון, בין אם ארצה או לא, החיים שלי חשופים אליכם בצורה שונה מהרגיל, במיוחד מכיוון שאני אחד כזה שלא מרבה לשתף ומראה על פני חוץ רק את העשייה שלי, אבל ככה השם רצה".

אושר כהן, צילום: אורית פניני

עוד אמר כהן: "בחלק הזה של האלבום אתם מקבלים אותי הכי פתוח והכי חשוף מאי פעם, והכל שלכם, כי גם אתם חלק מאוד גדול בהתמודדות הזו. אז שוב תודה עליכם".

באחד משלושת השירים החדשים, "מנגן ושר", כהן מתייחס לפרידה שלו מארוסתו לשעבר סהר נועם, מה שהוביל לביטול החתונה בין בני הזוג לשעבר. "אין לי מה לחזור, אין לי מה לנסות/הכל אצלנו כבר מת ורק נשאר לכסות/מה שרצינו בסוף, מי שניסינו להיות/את כל הכישלון הזה, כל התהיות/אלוהים, כמה טעויות", הוא שר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר