"פחד שנתקע בווריד": שירי מימון בשיר מצמרר למען החטופים

לרגל צאתו של "שמור עליי", אותו כתבה עם אור מילשטוק, הזמרת המצליחה סיפרה שתמונותיהם של החטופים לא יוצאות לה מהראש • היא ביקשה בתפילה להחזיר אותם הביתה: "שמור לנו עליהם"

שירי מימון - שמור עליי

יממה לאחר שברחבי ישראל ציינו 100 ימים לחטיפתם של נשים, גברים, זקנים ותינוקות לרצועת עזה בידי מחבלי חמאס, שירי מימון מוציאה היום (שני) שיר חדש, תפילה עבור אותם חטופים וחטופות, בתקווה שישובו בהקדם אל ביתם.

עטיפת הסינגל החדש, "שמור עליי" שמו, שאותו הלחינה בעצמה וכתבה עם אור מילשטוק, מלווה בציור של הקומיקאי ציון ברוך. "‏הסרטון של נועה ארגמני נחטפת אל מול עיניו של בן זוגה אבינתן, של נעמה לוי מובלת באכזריות בידי המחבלים כשהיא חסרת אונים ופצועה, ושל שירי ביבס במבט מבועת עם שני תינוקות בידיים – לא יוצא לי מהראש", מסרה הזמרת המצליחה.

שירי מימון, צילום: שי פרנקו

"הן ועוד 130 חטופות וחטופים עדיין שם. מי שומר עליהן? מי שומר על כולם? את השיר כתבתי כתפילה לחטופות, לחטופים ולמשפחות שמחכות. בבקשה, שמור לנו עליהם ותחזיר אותם הביתה", הוסיפה הזמרת, שמתכננת בימים אלה לחזור לבמה, כשתופיע ב-13 בפברואר בהיכל התרבות בתל אביב עם הפילהרמונית הישראלית, ובמהלך חודש מרץ ברחבי הארץ.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר