עידן עמדי נפצע קשה בלחימה בעזה - מצבו יציב

הותר לפרסום: הזמר גויס בצו שמונה לחיל ההנדסה לאחר אירועי שבעה באוקטובר • בפוסט האחרון שפרסם קרא שלא לחזור לשיח המפלג שלפני הטבח

עידן עמדי במילואים (ארכיון). צילום: ללא קרדיט

הזמר עידן עמדי נפצע היום (שני) באורח קשה בלחימה בעזה. עמדי גויס בצו שמונה לשירות מילואים בחיל ההנדסה. עם זאת, מצבו של הזמר הלוחם יציב, והוא לא נמצא בסכנת חיים. 

עמדי, לוחם בהנדסה קרבית, דיבר על שירותו הקרבי רבות בעבר. בחודש נובמבר האחרון העלה עמדי סרטון קצר לחשבונותיו בטיקטוק ובאינסטגרם שבו הוא מתועד כשהוא סופר לאחור לפני פיצוץ בניין ברצועה. "לזכר כל הקורבנות, אחינו ואחיותינו ואחינו לנשק אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון ז"ל, לוחמים בצוותי הסיור, לוחמים וקצינים בימ"מ, השם ואנחנו ניקום דמם. עם ישראל חי וכאן לנצח", כתב. 

@idan.amedi

לזכר כל הקורבנות אחינו ואחיותנו שנטבחו ב7.10 ולזכרם של חברינו ואחינו לנשק, אלכסיי שמקלוב ודרור אלטון ז״ל, לוחמים בצוותי הסיור, לוחמים וקצינים בימ״מ, השם ואנחנו ניקום דמם. עם ישראל חי וכאן לנצח.🇮🇱

♬ original sound - Idan Amedi

כמה ימים לאחר מכן, העלה סטורי בחשבונו באינסטגרם שבו כתב לאחר ביקור בקיבוץ כפר עזה החרב: "לא יוצא לי לשתף יותר מדי בימים אלה. אתמול הגעתי לכפר עזה, והמראות לא נתפסים. צלם מוכשר שהיה שם לתעד את הביקור של ראש הממשלה תפס אותי בוהה באחד הבתים השרופים בשכונת הצעירים. דור שלם של יקירנו שנטבחו. לא נעצור את הלחימה. אני מוכן לא להופיע ולא לשיר שנה. אסור להפקיר בשנית את אזרחי הדרום והצפון". 

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Idan Amedi | עידן עמדי‎‏ (@‏‎idan_amedi‎‏)‎‏

בפוסט האחרון שפרסם קרא שלא לחזור לשיח המפלג שלפני הטבח הנורא, וקשר בין חוסנו של העורף לחוסנם של כוחות הביטחון המחרפים נפשם בהגנה על המולדת. "הלב שלנו עם משפחות הגיבורים שנפלו, אנחנו ממשיכים ומבטיחים שמותם של יקירנו לא יהיה לשווא. לכל אלה שחזרו לאותם הרגלים של ה-6 באוקטובר – תפסיקו", דרש. "יש קשר בין היכולת שלכם לאחד את השורות למצב הלוחמים בשטח. אמרו מעט, עשו הרבה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר