"תמיד רציתי לעשות מוזיקה, אבל גם חשוב לי להיות באיזון עם עצמי"

נועם בתן יצא ממחוזות הטיקטוק והתברג בפלייליסטים של גלגלצ וכאן גימל • כעת הוא מוציא את שירו "סכין בלב", ואומר: "הפעם רציתי להביא שמחה ורוח שטות"

Noam Bettan | נועם בֶתן - סכין בלב

אחרי שכבש את טיקטוק ומשם נכנס לפלייליסטים של גלגלצ ושל כאן גימל, נועם בתן מוציא היום את השיר "סכין בלב", מעין רצועת בונוס שמתווספת לאלבומו הראשון, "מעל המים".

"מאז ומתמיד רציתי לעשות מוזיקה. אני זוכר שהייתי יושב בהופעות ומדמיין את עצמי במקום האמנים על הבמה", אומר בתן. "כשלמדתי NLP הרגשתי שמצטבר אצלי מידע על אהבה, על קבלה עצמית ועל התפתחות אישית. להיות הגרסה הכי טובה של עצמך זה דבר גדול וחשוב, שאף אחד לא מלמד אותו. הרגשתי שדרך המוזיקה אוכל להעביר את המסר הזה, וכך הכל התחיל".

נועם בתן, צילום: עמית נעים

את השיר הראשון שלו, "אהבות ליום אחד", הוא הוציא עם הצמד המוזיקלי דולי ופן. "הם האמינו בי והיו מוכנים לעבוד איתי, זו זכות גדולה. השיר יצא כשהייתי בסיני, והמנהלים שלי התקשרו לספר לי שהוא מתפוצץ בטיקטוק".

על "סכין בלב" הוא אומר: "בשונה מהשירים הקודמים שהוצאתי, הפעם רציתי להביא שמחה ורוח שטות. אני מאמין שהקהל יאהב אותו מאוד".

עכשיו, כשאתה כבר על הבמה, אילו עוד חלומות יש לך?
"אני רוצה להמשיך במה שאני עושה ולבסס לעצמי קהל גדול. אני מרגיש שזה יכול לקרות, אבל גם חשוב לי להיות באיזון עם עצמי, וכמובן להקפיד על ההנאה מהדרך".

נועם בתן יופיע ב־8 באוגוסט בבארבי בתל אביב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר