נועה קירל בטקס פרסי ה-EMA // צילום: MTV ישראל

נועה קירל ממשיכה לכבוש את העולם: קיבלה פרס יוקרתי מ-MTV

כוכבת הפופ המצליחה הגיעה לטקס בלבוש מחאה נגד האנטישמיות: "פריט שמסמל באופן מובהק שאני גם יהודייה וגם ישראלית" • קירל קטפה את פרס האמנית הישראלית הטובה ביותר בטקס ה-EMA של ערוץ המוזיקה הבינלאומי • בכך היא הביסה קולגות מקומיים כמו נונו, אנה זק והאקס המיתולוגי מרגי

עוד הישג מרשים לנועה קירל:הזמרת בת ה-21 קיבלה הערב את פרס "האמן/ית הטוב/ה ביותר" ב-EMA, טקס פרסי המוזיקה של ערוץ MTV שהתקיים בדיסלדורף אשר בגרמניה.  באקט של מחאה, קירל הגיעה לטקס בלבוש שמוחה נגד התבטאויות בעלות סממנים אנטישמיים של ידוענים.

"בחרתי ללבוש בשטיח האדום של MTV פריט אופנה עם מסר לכל העולם, פריט שמסמל באופן מובהק שאני גם יהודייה וגם ישראלית" היא סיפרה בטקס. "אנחנו חווים לאחרונה הרבה אנטישמיות, בעיקר לאור האמירות של קניה ווסט. אני גאה להיות אמנית ישראלית שמייצגת את ישראל בעולם". מי שאחרים על הלוק הם יובל אלרואי מעצבת צעירה ואיתי בצלאלי הסטייליסט של קירל.

בזכייתה בפרס, הביסה קירל אמני פופ ישראלים אחרים כמו נונו, אנה זק, שחר סאול והאקס המתוקשר מרגי. מדובר בזכייה חמישית עבור נועה, והיא נכחה בטקס כמייצגת של ישראל.

לבוש המחאה של נועה קירל, צילום: MTV ישראל, Getty Images

טקס פרסי EMA הינו מסורת ארוכת שנים של ערוץ המוזיקה הוותיק. השנה הוא ישודר החל מ-22:00  (שעון ישראל), כשלפניו בשעה 19:00 שידור חי מהשטיח האדום, בהשתתפות כוכבים בולטים שהתמודדו בערב. את הטקס הנחו השנה הזמרת והיוצרת ריטה אורה והתסריטאי, הבמאי והשחקן  טאיקה ואיטיטי.

כבכל שנה, גם הפעם הכיל הטקס שלל מופעים של מיטב כוכבי המוזיקה של התקופה. בין היתר הופיעו בערב הלהקות מיוז, וואן רפאבליק (שהופיעו בשבוע שעבר בארץ)  והגורילאז, כמו גם שמות כמו אווה מקס, הדי ג'יי דיוויד גואטה ואחרים.

ממשיכה לייצג את ישראל. נועה קירל, צילום: קוקו
נועה קירל, צילום: דניאל אלסטר

מספר המועמדיות הרב ביותר השנה שייך למלך הפופ הנוכחי הארי סטיילס, כשהזמר הבריטי מועמד היה לזכייה בלא פחות מ-7 קטגוריות שונות. מלכת הפופ הנוכחית (ומעטים יערערו על כך נוכח הישגיה לאחרונה) טיילור סוויפט נמצאה מאחוריו עם 6 מועמדויות.

טקס ה-EMA משודר לייב בערוץ MTV ישראל ובשידור חוזר, ערוך ומתורגם ביום שני ה-14 בנובמבר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו