"נראה לי אתה פרימיטיבי": ענבל ביבי יוצאת לדרך חדשה

מאז סיימה כפיינליסטית ב"אקס פקטור", ענבל ביבי כבר לוהקה למחזמר "הלהקה", וכעת היא מוציאה סינגל חדש שכתבה והלחינה • "סוף סוף שומעים משהו שבא ממני"

ענבל ביבי, צילום: דניאל סיני שבדרון

את ענבל ביבי הכרנו לראשונה כשהיתה רק בת 15 כמתמודדת ב"אקס פקטור". כמעט עשור אחרי היא חזרה לאותה תוכנית ריאליטי, סיימה כפיינליסטית ובשלה לקריירה מוזיקלית. מאז היא הוחתמה בחברת "יוניברסל", לוהקה למחזמר "הלהקה" והיום (שני) מוציאה סינגל חדש בשם "פרימיטיבי", שכתבה והלחינה בעצמה.

"סוף סוף שומעים משהו שהוא בא ממני", היא מספרת בהתרגשות. "אני כבר שנים רוצה להוציא שירים שלי, ועכשיו ב'יוניברסל' מאוד תומכים בי ובדרך המוזיקלית שלי ואפשרו את זה".

ענבל ביבי - פרימיטיבי

מלחיץ יותר להוציא שיר שאת כתבת?

"אני לא יכולה להגיד שזה מלחיץ, אבל זה מאוד מרגש".

מה המסר של השיר?

"מי שיצפה בקליפ יראה שם סיפור שמסתיים בין גבר לאישה, וחשוב לי להגיד שכל אחד יעשה מה שהוא רוצה, לבטא את עצמו באילו דרכים שהוא רוצה. אף אחד לא צריך לעמוד בקריטריונים מסוימים או להשתנות כדי שיאהבו אותו".

איך היית מסכמת את "אקס פקטור"?

"הפעם הראשונה היתה חוויה לא טובה לי ולנפש שלי, והגעתי שוב כדי לעשות תיקון. הילדה בת 15 שסבלה חזרה בגיל 24 ליהנות, וזה באמת מה שעשיתי".

מה עבר עלייך מאז הגמר?

"סיימתי את התוכנית עם שטף דם בגרון, כי השיר של האירוויזיון שביצעתי היה באוקטבה אחת יותר ממה שאני מסוגלת לשיר. במשך תקופה היו לי בצקות ודימומים, ולא יכולתי לדבר ובטח שלא לשיר. הייתי צריכה להסתובב עם לוח ולהסביר את עצמי. זה היה סיוט".

ולמרות הכל, לוהקת למחזמר "הלהקה".

"נכנסתי לקאסט של אנשים שאני לא מכירה ולא יכולתי אפילו לדבר איתם. הייתי עסוקה בלרפא את עצמי ולדאוג לעצמי, ותודה לאל אני אחרי הכל".

איך זה לגלם את התפקיד של נועה?

"כיף לי ברמות. יש משהו בתפקיד שלי שהוא קרוב לליבי. הדמות שלי עוברת הטרדה מינית, ולשחק את זה בכל ערב זה סוג של ריפוי בהתמודדות עם הקשיים שלי. אני ממש מעריכה את מה שקורה לי שם".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר