ארקדי דוכין במחווה לאריק איינשטיין: דואט חדש

צפו: קליפ חדש ל"יש בי אהבה", שיר שהקליט הזמר והיוצר מחדש על גבי קולו של הזמר המנוח ליצירת דואט • הקליפ מקדם מופע מיוחד של דוכין שיוקדש לט"ו באב

ארקדי דוכין עם אריק איינשטיין - יש בי אהבה 2022

גם מי שלא מחבב את השמאלץ והקיטש של ט"ו באב וכל הרומנטיקה שמתלווה ליום הזה, הנה מופע שבטח יחמם לכם את הלב: "יש בי אהבה", מופע של ארקדי דוכין, הכולל את שירי האהבה הגדולים שלו, שיעלה ב -22.8 במשכן לאמנויות הבמה ת"א, אותו הוא מתכנן להפוך למסורת שנתית בט"ו באב.

בין השירים שיבוצעו במופע: "יש בי אהבה", "היא לא דומה", "עוד נגיעה", "מי אוהב אותך יותר ממני", "בגללך", "אוהבת לא אוהבת", "נאמר כבר הכל", "יש בך", "זקוק לך", "אל תתפשטי לי" ,"דומינו", "שיר לירי", "שני סיפורי אהבה קצרים", "לפעמים", "ואני קורא לך" ועוד. את כל השירים יבצע דוכין עם האורחים רבים מתי כספי, ריקי גל ואמיר דדון.

ארקדי דוכין, צילום: מאור גרידיש

לקראת המופע, הקליט דוכין את השיר "יש בי אהבה" אותו כתב והלחין לאריק איינשטיין ז"ל מחדש, הפעם כדואט בין שניהם (השתמש בהקלטה של איינשטיין עליה הלביש את שירתו שלו), לו צולם קליפ מרגש כמחווה לאהבתו של איינשטיין לכדורגל, בהשתתפות שחקני כדורגל מהעבר ומההווה, בהם יוסי בניון, אבי נמני, עודד מכנס, בני לם, מוטל'ה שפיגלר, סלים טועמה, צ'רון שרי, נטע לביא , ברק בכר, עלי מוחמד וגיא צרפתי. את הקליפ ביים, צילם וערך מאור גרידיש, ומשולבים בו קטעי ארכיון של איינשטיין מתוך הסרט "צבי אומר". המופע בהפקת טומיקס.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר