בקרוב בישראל: אלט-ג'יי ומילקי צ'אנס ישתתפו בפסטיבל חדש

הלהקה הבריטית וההרכב הגרמני ישתתפו בפסטיבל "Shuga", שיתקיים בחודש אוגוסט בלייב פארק ראשון לציון • גם הצמד הבריטי ג'אנגל והראפר האמריקני פרד גיבס יופיעו • יסמין מועלם, אקו וג'יי מוטולה הישראליות יהיו מהשמות הישראליים שיופיעו בפסטיבל • כל הפרטים

יגיעו בפעם השלישית. אלט-ג'יי בהופעה בישראל, ב-2018, צילום: קוקו

לא חם לכם מספיק? כי הקיץ עומד להיות חם אפילו יותר: אלט-ג'יי, מילקי צ'אנס, ג'אנגל ופרדי גיבס יגיעו לישראל כחלק מפסטיבל מוזיקה חדש, "Shuga", שישלב אמנים ממספר ז'אנרים ושיתקיים בלייב פארק ראשון לציון ב-17 באוגוסט. לצדם יופיעו גם המוזיקאים הישראלים יסמין מועלם, אקו, ג'יי למוטה ועטר מיינר.

חברת "לייב ניישן", שמפיקה את הפסטיבל, מקווה כי "Shuga" יחל מסורת שנתית חדשה שבה יופיעו בארץ מספר אמנים בכל מהדורה של הפסטיבל. כרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 295 שקלים לכרטיס לדשא ו-455 שקלים לכרטיס לגולדן רינג.

אלט-ג'יי הבריטים יגיעו לארץ בפעם השלישית, לאחר שהופיעו פה כבר ב-2015 וב-2018. זו תהיה חגיגה מרגשת עבור הלהקה האלטרנטיבית, שכן היא חוגגת עשור לצאת אלבום הבכורה הנפלא שלה "An Awesome Wave" וגם את צאת אלבומה האחרון, "The Dream", שהגיח לעולם בפברואר האחרון.

בריטים נוספים שיגיעו ארצה הם הצמד הבריטי ג'אנגל, שמשלבים בין Fאנק, אלקטרוניקה וסול. בארץ הם מוכרים בעיקר בזכות להיט הענק שלהם "Busy Earnin'", שמאז צאתו ב-2014 חורך את הרדיו ללא הפסקה והפך לקלאסיקה של ממש. באוגוסט שעבר הם הוציאו את אלבומם השלישי, "Loving In Stereo".

כאמור, גם מילקי צ'אנס יגיעו ארצה – ונופתע מאוד אם הם לא יבצעו בהופעתם את להיטם "Stolen Dance", שלו כמעט מיליארד האזנות בספוטיפיי. בשנה שעברה הם הוציאו בהפתעה מיקסטייפ שנקרא "Trip Tape" שזכה לביקורות מחמיאות מאוד.

שם נוסף שישתתף בפסטיבל הוא הראפר האמריקני פרדי גיבס, שחוגג ממש היום את יום הולדתו ה-39. מבין חברי הדור החדש של הראפרים שמבצעים גנגסטה ראפ, גיבס הוא אחד השמות העולים בתחום – ואפילו קיבל בשנה שעברה מועמדות לגראמי על אלבומו "Freddie". עדיין אין תאריך הפצה רשמי לאלבומו הבא, שצפוי להיקרא "Soul Sold Separately", אבל הוא אמור לצאת במהלך החודשים הקרובים.

במהלך הפסטיבל יופיעו גם שמות מקומיים כגון יסמין מועלם (שתארח את עטר מיינר), הראפרית אקו וגם ג'יי. למוטה, הלא היא רותם אלג'ם אסולין.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר