הקול שמאחורי "טווין פיקס": מתה הזמרת ג'ולי קרוז

הזמרת ששרה את נעימת הפתיחה בסדרה המצליחה של דייויד לינץ' הלכה לעולמה בגיל 65 • בשנים האחרונות התמודדה עם זאבת

קרוז. "עזבה את הממד הזה בתנאים שלה", צילום: מתוך יוטיוב

ג'ולי קרוז, הקול מאחורי Falling, נעימת הפתיחה בסדרה המצליחה של הבמאי דייויד לינץ' "טווין פיקס", הלכה לעולמה אתמול (חמישי), לאחר מאבק במחלת הזאבת.

"היא עזבה את הממד הזה בתנאים שלה", ספד לה בעלה אדווארד גרינן בעמוד הפייסבוק שלו."ללא חרטות. היא נחה על משכבה בשלום עכשיו. ניגנתי לה את את השיר Roam של להקת The B-52's כשעברה לעולם הבא. עכשיו היא תרחף לנצח. נוחי בשלום אהובתי", כתב.

קרוז, שהרבתה לשתף פעולה עם הבמאי דיוויד לינץ', שחררה את את אלבום הבכורה שלה Floating Into the Night ב-1989. האלבום כלל את השיר Falling, המזוהה עימה כנראה יותר מכל.

תחילתו של שיתוף הפעולה המוצלח בין קרוז ללינץ' ב-1986 בסרט "קטיפה כחולה", שבו שרה את  Mysteries of Love. קרוז לא רק שרה את נעימת הפתיחה ב"טווין פיקס", אלא גם הופיעה בסדרה, בסרט הפריקוול "אש הולכת איתי" ובעונה השלישית של "טווין פיקס".

על מערכת היחסים בינה לבין לינץ' אמרה בראיון ב-2018: "זה כאילו שאני אחותו הקטנה. את לא אוהבת שאחיך הגדול אומר לך מה לעשות. דייויד מטופש. יכולים להיות לו התקפי זעם לפעמים ויש לו מזג חם. כל אחד יכול להיראות מצחיק כשהוא מתעצבן, אבל אני אוהבת אותו".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר