הזמרת אודיה אזולאי לא הפסיקה להפתיע גם אחרי שירדה מהבמה. אחרי הופעת הענק שלה באצטדיון רמת גן אתמול (חמישי), החלו להתפשט ברשת סרטונים שבהם נחשף פתק כתוב בכתב יד, שיוחס לזמרת ונמצא על הרכבים בסביבת המופע.
לפי אחד מהם, שהועלה לטיקטוק וצבר עד מהרה אלפי לייקים ומאות שיתופים, הפתק הושאר על כ-4,000 כלי רכב שחנו באזור האצטדיון. על הפתק, שיוחס לאודיה, נכתב: "השארתי פתק על הדלת שיעשה לך טוב. אתם לא יודעים כמה שאני אוהבת אתכם, אודיה".
המחווה האישית הצליחה לגעת בלבבות, והמעריצים התרגשו
הופעת האצטדיון של אודיה הגיעה אחרי חודשים של ציפייה, וההמונים מילאו את היציעים. הפתק שהשאירה אחריה רק חיזק את הדימוי שליווה אותה לאורך כל הדרך: כוכבת שמצליחה לשמר חיבור קרוב ואישי עם המעריצים, גם כשהיא כבר ממלאת אצטדיונים.

