אשת התקשורת עדן הראל דיברה בעבר על התהליך הרוחני שעברה כשחזרה בתשובה, אבל בפרק חדש של הפודקאסט שלה, היא מעניקה הצצה נוספת למסע שעברה ולתחושות שעלו בה. "אני בשיא התשובה, אני צדיקת על עם חצאית הפליסה וחולצת כפתורים - אבל כל החיות שלי קצת כבתה.
"פתאום מצאתי את עצמי במקום של עלק רבנית, כשאני בכלל איזו נוודת שרוצה לעשות מדורות ביער. אני לא יודעת מי מזדהה עם המקום הזה, שהכל נראה מושלם מבחוץ - הבית, הקהילה, הקריירה - אבל בפנים משהו מרגיש קצת אפור, משהו מתייבש.
"אנחנו כל הזמן חיים בתחושה שחייבים כאילו לבחור, נכון? בין הפראות והצבע לבין איזו מסגרת נוקשה. אבל מה שאני הבנתי, אחרי הרבה שנים במסע הרוחני שלי, שקדושה לא מחייבת כיבוי להבה. הפוך! חיוניות היא חובה דתית, היא לא איזה מותרות".
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
