יעל בר זוהר. צילום: אינסטגרם

"איך גדלת כל כך?": יעל בר זוהר נפרדת

בנם הבכור של יעל בר זוהר וגיא זוארץ סיים את לימודיו בתיכון • בר זוהר שיתפה בפוסט אישי על המסע שעברו כמשפחה, מהימים בגן ועד לעמידה בקהל בטקס הסיום

יעל בר זוהר וגיא זוארץ השתתפו השבוע בטקס סיום התיכון של בנם הבכור. עבור בני הזוג, שמגדלים שלושה ילדים, מדובר בנקודת ציון מרגשת המציינת את סיומו של פרק משמעותי. בר זוהר שיתפה את עוקביה במחשבות על השינוי שעברו כהורים מהלידה ועד היום, תוך שהיא מביעה את הערכתה לדרכו העצמאית של בנה.

"התינוק שהפך אותנו למשפחה"

בר זוהר תיארה את המסע שעברו במהלך השנים: "לא יאומן איך הזמן טס. לפני רגע נולדת והצפת את החיים שלי ושל אבא באהבה. נכנסת לגן, עלית לכיתה א׳.. והנה אתמול סיימת את שנת הלימודים האחרונה שלך בתיכון".

בפוסט, ציינה בר זוהר את הרגע שבו נוכחו היא וזוארץ בטקס: "מצאנו את עצמנו בקהל נרגשים ולא מאמינים שהילד שלנו - התינוק הראשון שהפך אותנו להורים ולמשפחה, כזה גדול ומסיים את הפרק הזה בחייו. איך גדלת כל כך?".

ההורים הנרגשים, צילום: אינסטגרם

"ילד מתנה"

בר זוהר חתמה את דבריה בהודיה אישית לבנה: "כמה אני אוהבת אותך ילד שלי, תודה עליך, תודה שבחרת בנו להיות ההורים שלך, ילד מתנה". בסיום דבריה, בירכה בר זוהר את כלל בוגרי התיכון וההורים שסיימו את לימודיהם השנה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...