הודיה כהן. צילום: צילום מסך

הודיה כהן משוכנעת: ''אלוהים הוציא אותי''

המודחת מבית "האח הגדול" לא עוצרת ומדברת על היריבות , התחושות הקשות בבית, ולמה היא בעצם מודה על כך שהודחה: "רציתי להראות את הודיה, לא את הודיה וגל"

אחרי שהודחה מבית "האח הגדול", הודיה כהן, התייצבה לראיון אצל רומי גיאור ב''רשת 13'' לאחר היציאה מהבית ומדברת בפתיחות על הקשר המורכב עם גל רובין ועל הסיבה לכך שהיא לגמרי שלמה עם העזיבה.

בראיון החושפני, כהן מודה כי ההדחה הגיעה עבורה בדיוק בזמן, רגע לפני קריסה: "אם הייתי נשארת, הייתי נשברת". היא אף הוסיפה באמירה חריפה לגבי הדינמיקה בבית, שלו הייתה נשארת במשחק, "הוציאו אותי אמסטף".

''חלק באו לשואו''

כשנשאלה על מערכות היחסים, כהן סיפרה שלמרות שהיו לה ולגל שיחות ורגעים טובים יחד, היא הרגישה "שמשהו לא אותנטי אליי". היא שרטטה קו ברור בין סוגי הדיירים בבית המצולם במדינה: "חלק באו לריאליטי, למציאות, וחלק באו לשואו". לטענתה, היא באה לריאליטי האמיתי, ולכן מי שבא אך ורק כדי לתת 'שואו' למצלמות "פחות יכול להיות חבר שלי". כשהמראיינת ציינה שגל רובין הגיעה במטרה לתת 'שואו', הודיה אישרה והסכימה שהיא אכן נשברה בשלב מסוים מהסיטואציה מולה.

"הרגשתי שמשהו שם כאילו מתעסק בי ובה המון, ולא רציתי שזה יהיה העיסוק שלי באח הגדול", הסבירה כהן את הריחוק מרובין. היא הבהירה שהמטרה העיקרית שלה בתוכנית הייתה לעמוד בפני עצמה: "אני רציתי להראות את 'הודיה' ולא את 'הודיה וגל'".

את הראיון היא מסכמת בהשלמה מלאה עם תוצאות ההדחה והחזרה לשגרה, כשהיא חוזרת על כך שהייתה נשברת אם הייתה נשארת: "אלוהים הוציא אותי כשאני צריכה לצאת".

זוהר אייזיק והודיה כהן, צילום: "האח הגדול", רשת 13
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו
Load more...