צפו: שימוש חתרני בפרומו של "האח הגדול" להעלאת המודעות להשבת החטופים

יוצרת התוכן וחזאית הטרנדים נטלי זוהר העלתה סרטון מיוחד שיצרה ובו מופיע שלט חוצות שעליו מתנוססת תמונה של החטופה נעמה לוי, כהקבלה לשלטי החוצות של העונה החדשה בתוכנית הריאליטי • הסרטון נוצר באמצעות דיפ-פייק ונועד להעביר מסר נוקב

חלל הרחצה בבית האח הגדול 2023, באדיבות אלוני. צילום: ליאור גרונדמן

יוצרת התוכן וחזאית הטרנדים נטלי זוהר העלתה הבוקר (שני) לעמוד האינסטגרם שלה סרטון מיוחד שיצרה בעצמה ובו נראה שלט חוצות מרכזי המתנוסס בצד הכביש ועליו תמונה של החטופה נעמה לוי משבי חמאס עם הכיתוב "האם תתאהבו בנעמה?", כהקבלה לשלטי החוצות המקדמים את העונה החדשה של "האח הגדול" ועליהם כתובים שמות המתמודדים בעונה הקרובה. 

בתחילת הסרטון ניתן לראות את התאריך 2 ביוני, תחילת העונה החדשה של "האח הגדול", שמתחלף במהרה לתאריך 7 באוקטובר. לאחר מכן, ניתן לראות את מדרגות הכניסה לבית "האח הגדול" כאשר נכתב על גבי המסך "האח הגדול חוזר. האחיות והאחים שלנו לא. לא חוזרים לשגרה עד שמחזירים את האחיות והאחים של כולנו. תומכים במשפחות החטופות והחטופים עד שכולם חוזרים". 

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Nathalie Zohar - נטלי זהר (@nathalie_zohar)

חשוב לציין כי לא מדובר בצילום רגיל. זוהר יוצרת לא מעט סרטונים כאלו בעצמה באמצעות דיפ-פייק, והפעם המטרה הייתה להעביר מסר נוקב, שלחלוטין עבר דרך המסך. 

העונה החדשה של "האח הגדול" תעלה בעוד פחות משבוע ורק אתמול (ראשון) פורסם כאן ב"ישראל היום" כי כל הדיירים העתידיים ייכנסו לבית כאשר הם עונדים את סיכת החטופים. שמות הדיירים האמיתיים הופצו על שלטי חוצות ברחבי הארץ לראשונה בתולדות התוכנית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר