שינוי קריירה? צפו באילון לוי שר את "אוקטובר ריין"

דובר מערך ההסברה לשעבר תועד כאשר הוא מבצע את הגרסה המקורית של "הוריקן", רגע לפני נאום שעמד לשאת בלשכת הדוברות האזרחית • הביצוע זכה ליותר מ-59 אלף צפיות באינסטגרם ומאות תגובות משועשעות

אילון לוי. צילום: אריק סולטן

אחרי שבמרץ האחרון סיים אילון לוי את תפקידו כדובר מערך ההסברה הישראלי בשפה האנגלית, נראה כי לאיש התקשורת הכריזמטי יש כישרון נוסף שטרם נחשפנו אליו - לתשומת ליבכם, מלהקי הריאליטי.

היום (רביעי) בזמן שעמד על הפודיום לפני נאום שעמד לשאת בלשכת הדוברות האזרחית, אילון המשועשע שיתף את מאות אלפי עוקביו באינסטגרם ובפייסבוק בביצוע ספונטני שלו ל"אוקטובר ריין", שהוא כזכור הגרסה המקורית לשיר "הוריקן", אותו ביצעה עדן גולן באירוויזיון האחרון.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Eylon Levy (@eylonalevy)

"נתפסתי על חם", התבדח כשהוא מזמר בכישרון לא מבוטל ואף נטול זיופים את מילות השיר המקורי, בביצוע שזכה ליותר מ-59 אלף צפיות באינסטגרם ומאות תגובות משועשעות. "בפעם הבאה נשלח אותך", התבדח גולש. "יש משהו שאתה לא יודע לעשות?", הוסיפה אחרת. "יש לי בת רווקה. רק אומרת", התבדחה גולשת. "ליהוק מושלם לעונה הבאה של 'הזמר במסיכה'", הציע גולש נוסף. "בדיוק כשחשבתי שלא אוכל לאהוב אותך יותר. אתה מושלם". 

אילון, הוא דובר ועיתונאי בריטי ששימש כדובר במערך ההסברה הלאומי במהלך מלחמת "חרבות ברזל". הראיונות שהעניק לתקשורת הזרה זכו למיליוני צפיות וסיקור נרחב בארץ ובעולם, כשאחד הראיונות הזכורים ביותר שלו היה זה שהעניק למראיינת קיי בורלי מרשת "סקיי ניוז" הבריטית, בו הוא נראה מרים גבות בתדהמה כשנשאל האם חיי ישראלים שווים יותר מחייהם של פלשתינים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר