נמסנו ממתיקות: זה מה שקרה כשהתינוקת של סקאזי אכלה גלידת שום

היוצר והדי.ג'יי הוציא שום טחון מהמקפיא, והבת שלו חשבה בצדק שמדובר בגלידה • לאור דרישתה הנחרצת ל"דידה", סקאזי נתן לה לטעום בכפית מעט מהמאכל - והתגובה שלה מצחיקה בטירוף • צפו בסרטון הקורע

סקאזי. צילום: אלון שפרנסקי

אין הרבה דברים יותר חמודים מסרטון של תינוקת שמתחיל במילה "דידה!" - או במקרה שלנו, הבת הקטנה של סקאזי שראתה את אבא שלה מוציא שום טחון וקפוא בצנצנת מהמקפיא, והניחה, בצדק, שמדובר בגלידה.

@djskazi

♬ original sound - SKAZI /ASHER SWISSA

בסרטון, שעלה לעמוד הטיקטוק של היוצר, וקיבל יותר מ-270 אלף צפיות, ונושא את הכיתוב "לא כל מה שבמקפיא זה גלידה", ניתן לראות את התינוקת המתולתלת והמתוקה במידה קיצונית מבקשת מאבא שלה לטעום את מקפא השום. כשהוא מסביר לה שזה לא גלידה היא לא מאמינה לו ומתעקשת לטעום בכל זאת.

סקאזי מוותר ונותן לה מעט בכפית, ובמקום לקבל את התגובה המתבקשת של פנים חמוצות לאחר ההיתקלות בטעם החריף של השום, נראה שהילדה דווקא נהנתה מאוד - ודרשה עוד דידה. "נו, נו", היא אומרת לאבא שמתפקע מצחוק מול המצלמה ונותן לה עוד קצת בכפית. הילדה טועמת, נהנית, ומתנודדת מצד צד בעונג ואפילו רוקדת קצת, רוצה עוד כפית מהמעדן המופלא ואפילו רוטנת מעט בבכי כשהיא לא מקבלת ממנו עוד.

התגובות נחלקות לאלה שעפו על הילדה והמתיקות שלה, ולאלה שכתבו ש"שום זה בריא" ושייתן לה כל בוקר כפית שום כדי "לנקות לה תולעים בבטן". אנחנו מפקפקים בנושא הזה, אבל בהחלט נשמח לחלק 2.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר