בעקבות המלחמה באוקראינה: צילומי סרט רוסי בישראל בוטלו

צילומי הסרט הרוסי "הצדיק" בבימויו של סרגיי אורסולק, שהפקתו אמורה הייתה לכלול גם צילום סצנות בארץ בהשתתפות שחקנים ישראלים, ובהם דובל'ה גליקמן - בוטלו כחלק מהסנקציות על רוסיה, על רקע המלחמה באוקראינה

דובל'ה גליקמן , צילום: קוקו

בעקבות המלחמה בין רוסיה לאוקראינה: צילומי הסרט "הצדיק" בוטלו.

בחודשים האחרונים עובד צוות קולנוע רוסי בכיר על סרט חדש, שאמור היה להצטלם בימים הקרובים בישראל בבימויו של סרגיי אורסוליאק. המלהקת אמירה בוזגלו ליהקה 13 שחקנים מקומיים, ובהם גם דובל'ה גליקמן ואורי הוכמן, אבל הבוקר בישרה כי הצילומים נדחו בעקבות סגירת הבנקים ברוסיה.

"הצוות המקצועי שלו נפעם מרמת השחקנים בארץ, ולאחר החזרות שהתקיימו בחמישי האחרון, הצילומים היו אמורים להתחיל ביום רביעי השבוע", כתבה בוזגלו.

"בחמישי בלילה נכנסו לתוקף ההגבלים על רוסיה עם הבנקים הישראליים, ואין אפשרות לכספים מרוסיה להיכנס לישראל. ולכן, עד להודעה חדשה, הצילומים לא יכולים להתקיים ללא תזרים. כדי להגן על כולנו, הם החליטו לעצור כעת. הצוות הרוסי נאלץ בסופ"ש לעלות על טיסות חזרה למוסקבה בגלל ההגבלים הבנקאיים.

"זה עצוב מאוד. אני וכל הצוות מחכים שהכל יחזור לשגרה והם יוכלו לשוב בקרוב לצלם. הבמאי ביקש אישית למסור את המכתב שכתב לשחקנים".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר