היה אפשר לצפות מבמאי דגול כמו מרטין סקורסזה, שחתום על כמה מהיצירות הקולנועיות הגדולות בכל הזמנים כמו "נהג מונית", "השור הזועם", "החבר'ה הטובים" ועוד רבים – לקפוץ מדי פעם, אתם יודעים, לקולנוע. אבל לא.
היוצר האמריקני בן ה-82, שבשנים האחרונות משתף פעולה בעיקר עם שירותי סטרימינג ("האירי" עם נטפליקס, "רוצחי פרחי הירח" עם אפל, וסרט נוסף עבור אפל בכיכובו של ליאונרדו דיקפריו שהוא מפתח בימים אלה), חשף בראיון חדש שהעניק לבלוג של מבקר הקולנוע הוותיק פיטר טרוורס, שהוא מעדיף לצפות בסרטים בבית (או ליתר דיוק בחדר ההקרנה הפרטי שלו, אבל לא נתקטנן) מאשר להתרועע עם הקהל הרחב באולמות הקולנוע.
כשהמבקר שאל את הבמאי מה עומד מאחורי ההחלטה השנויה במחלוקת – שלהבת בארזים וכו' – תשובתו של סקורסזה הייתה נחרצת: "שאלתי את המאסטרו (כינויו של סקורסזה בתעשיית הקולנוע ובקרב מעריציו – ד"פ) למה הוא כבר לא צופה בסרטים בקולנוע, והוא התחיל לזעום על הקהל שמדבר בטלפון במהלך ההקרנה, קם להביא חטיפים וחביות של משקאות קלים, ויוצר רמה של רעש שמשתיקה אפילו את השחקנים עצמם", כתב טרוורס בפוסט שלו.
הוא הוסיף: "(אמרתי לו) 'מה איתך, מרטי, גם אנחנו לא סתמנו את הפה כשהיינו ילדים'. עיניו חשכו. 'כן, אולי', הוא הודה, 'אבל כשאנחנו דיברנו זה תמיד היה על הסרט עצמו, היה לנו כיף לדון בפרטים הכי קטנים שלו'".
אז בקיצור, בפעם הבאה שאתם מגיעים לקולנוע ומרגישים צורך לשלוף את הטלפון, לנבור ברשתות החברתיות או אפילו לנהל שיחה עירנית ללא התחשבות בצופים האחרים – מוטב שתחשבו פעמיים ותיקחו בחשבון שזו בדיוק הסיבה שמרטין סקורסזה לא רוצה לשבת לידכם באולם. גם אנחנו נעריך את זה מאוד.
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו