למרות האנטישמיות: סרט ישראלי ישתתף בפסטיבל באוניברסיטת קולומביה

הסרט "פרימיירה" יפתח את הפסטיבל הממוקם בלב האוניברסיטה, שמתמודדת בתקופה האחרונה עם מחאות קשות במיוחד • הסרט עוסק בבמאי שנוסע לניו יורק עם בת זוגו להקרנת הסרט שלו בפסטיבל יוקרתי, כאשר מתחרה בפסטיבל גם החבר לשעבר של בת הזוג שלו

צוות השחקנים של הסרט "פרימיירה". צילום: עמרי ברזילי

על רקע המחאות הקשות והתמונות שמגיעות מאוניברסיטת קולומביה, הנה בשורה משמחת: הסרט "פרימיירה" יפתח את פסטיבל הסרטים של האוניברסיטה שמתמודדת בתקופה האחרונה עם גילויי אנטישמיות קשים.

הסרט, שיהיה הסרט הישראלי היחיד שישתתף בפסטיבל, עוסק בבמאי סרטים ישראלי שנוסע לניו יורק עם בת זוגו להקרנת הסרט שלו בפסטיבל יוקרתי, כאשר מתחרה בפסטיבל במאי ישראלי נוסף - החבר לשעבר של בת הזוג הנוכחית שלו.

מתוך הסרט "פרימיירה", צילום: עמרי ברזילי

יוצר הסרט, עומר בן-דוד, תסריטאי ובמאי קולנוע, יוצר קליפים למוזיקאים כגון אקו, קוטימן ו-a-wa, הוא בעל תואר שני מאוניברסיטת קולומביה. בסרט משתתפים: אריה הספרי, בנם של חנה אזולאי הספרי ושמואל הספרי, וחבר להקת המחאה הפוליטית "wc", דפי שושנה אלפרן, יוצרת תוכן ושחקנית, ואורן לביא, מוזיקאי שהיה מועמד לגראמי.

צוות היוצרים והשחקנים יגיעו להקרנה שתתקיים ב-10 במאי באוניברסיטת קולומביה, וכדאי לקוות כי ההקרנה תעבור בשלום ללא הפרעות מצד המוחים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר