כמה חיכינו: צפו בטריילר הראשון והמטורף לסרט החדש של "ג'וקר"

ארבע וחצי שנים לאחר צאתו של הסרט הראשון, הקהל יכול לקבל טעימה ראשונה מ"ג'וקר: טירוף בשניים", שמחזיר את חואקין פיניקס לדמותו המתוסבכת של ארתור פלק • כולל ליידי גאגא, הזמרת האהובה שתככב לצידו • מתי הוא יגיע לארץ?

חואקין פיניקס ב"ג'וקר". צילום: יח"צ

ארבע שנים וחצי חלפו מאז "ג'וקר" יצא לבתי הקולנוע והפך להצלחה עולמית עצומה שבהמשך גם הייתה לתופעה גדולה, וגם אחרי כל כך הרבה זמן עדיין זוכה לבאזז גדול סביבה – והלילה (בין שלישי לרביעי) פורסם סוף-סוף הטיזר הראשון לסרט ההמשך הכל כך מצופה שלו.

"ג'וקר: טירוף בשניים" ממשיך מאותה נקודה שבה הסתיים קודמו, כשלפי הטיזר נראית דמותו של ארתור פלק, אותו שב לגלם חואקין פיניקס, כשהיא כלואה בבית החולים הפסיכיאטרי בארקהם, שם הוא פוגש מטופלת אחרת – הארלין קווינזל (אותה מגלמת לא אחרת מאשר ליידי גאגא), שמעריצי דמותו של האביר האפל יודעים כי היא זו שתהפוך בהמשך להארלי קווין, בת זוגו של הג'וקר ושותפתו לפשע.

לאחר המפגש ביניהם, השניים מתאהבים אחד בשנייה ומתכננים לברוח מבית החולים – מה שמוביל אותם לרחובות של ג'ותהאם, שם הצמד נראה מפזז כפי שעשה הג'וקר באחת הסצנות המפורסמות ביותר בסרט הראשון.

כזכור, "ג'וקר", שיצא באוקטובר 2019, הפך לשובר קופות עולמי לאחר שהכניס 1.079 מיליארד דולרים ברחבי תבל – רווח עצום לסרט, שעלותו נאמדה ב-62.5 מיליון דולרים "בלבד" (עלויות הסרט החדש כבר האמירו ל-200 מיליון דולרים). אם זה לא הספיק, הסרט זכה לשבחים רבים – כשהוא אף זכה בפרס אריה זהב בפסטיבל ונציה של אותה השנה, ובהמשך אף היה מועמד ללא פחות מ-11 פרסי אוסקר, וזכה בשניים מתוכם (אחד מהם לפיניקס, שזכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר).

"ג'וקר: טירוף בשניים", צילום: יח"צ

למרות שטוד פיליפס, הבמאי-תסריטאי של הסרט המקורי, לא תכנן ליצור לו סרט המשך, כנראה שההצלחה עשתה את שלה – וכעת, אנחנו מקבלים את ההצצה הראשונה לסרט החדש, שגם אם מעט מאוד ידוע על העלילה שלו (רק העובדה שיהיה מדובר בסרט שיכלול לא מעט עיבודים מסקרנים לשירים מוכרים), קשה שלא לחכות ל-3 באוקטובר, אז יעלה לאקרנים בישראל.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר