למיס עמאר בעמוד האינסטגרם שלה: ישראל מבצעת רצח עם. צילום: ללא קרדיט

אחרי ההתבטאויות הקשות של מאיסה עבד אלהאדי: שחקנית ישראלית נוספת יוצאת להגנת הפלשתינים

בכמה סטוריז ופוסטים בפייסבוק, שיתפה למיס עמאר, מועמדת לפרס אופיר: "350 פלשתינים נרצחים מדי יום - רצח העם נמשך" • בסטוריז אחרים שיתפה סרטונים חד צדדים וגם תמכה בהפגנת הענק שנערכה בסוף השבוע באיסטנבול נגד ישראל • על אף שגדלה בחיפה, עמאר מגדירה את עצמה כפלשתינית

אחרי ההתבטאויות הקשות ומעצרה של השחקנית מאיסה עבד אלהאדי, שחקנית ישראלית נוספת, מבקרת את פעילות צה״ל ויוצאת להגנת הפלשתינים.

בכמה סטוריז ופוסטים בפייסבוק שפרסמה ושיתפה למיס עמאר, שהיתה אף מועמדת לפרס אופיר על תפקידה בסרט ״סופת חול״, נכתב כך: ״350 פלשתינים נרצחים מדי יום. רצח העם נמשך. איפה האנושיות שלכם״.

הסטוריז של השחקנית למיס עמאר, צילום: מתוך עמוד האינסטגרם
הסטוריז של השחקנית למיס עמאר, צילום: מתוך עמוד האינסטגרם
הסטוריז של השחקנית למיס עמאר,

בסטוריז אחרים שיתפה סרטונים חד צדדים וגם תמכה בהפגנת הענק שנערכה בסוף השבוע באיסטנבול נגד ישראל. על אף שהיא גדלה בחיפה היא מעולם לא מגדירה את עצמה ישראלית, אלא פלשתינית.

״יש לי קרובי משפחה בסוריה, בדיר אל אסד, במחנה הפליטים בלטה, ואני לא יכולה להפריד את עצמי מהם גם מתוך קשר דם״, הסבירה בראיון לאקסנט. ״וגם מתוך הזדהות. אני נתקלת בהרבה שאלות כמו 'איך את מגדירה את עצמך כפלשתינית אם יש לך תעודת זהות ישראלית?' אבל ממתי תעודה או דף יגדירו אותי? זו לא התרבות שלי״.

עמאר שיחקה בתיאטרון, בקולנוע ובסדרות ״בתולות״ ו״בלתי הפיך״ ועל פי הפייסבוק שלה היא מתגוררת בברלין. הביקורת כלפיה עלתה בימים האחרונים גם בקבוצת שחקנים ישראלים סגורה והעמוד שלה מסוכנות השחקנים הישראלית בה היתה מיוצגת, הוסר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו