כוכב "ספיידרמן" מותקף בעקבות צילום סצנות הומוסקסואליות

מעריציו של טום הולנד, שמגלם את גיבור העל המפורסם, הגנו עליו מפני ההערות ההומופוביות שנפוצו ברשת סביב סצנות חד מיניות שצילם עבור הסדרה החדשה שלו

טום הולנד. צילום: AFP

מעריצים של טום הולנד מגנים על השחקן ממתקפה הומופובית ברשת, שמקורה בסצנות ספיציפיות בסדרה החדשה שלו, "The Crowded Room". 

תמיד השטן, בכיכובם של טום הולנד ורוברט פטינסון - טריילר

הסדרה, דרמת מתח פסיכולוגית שמתרחשת בסוף שנות השבעים ובה משתתפים גם אמנדה סיפריד וליאור רז, הושקה בחודש שעבר בשירות הסטרימינג אפל TV+. אף שהביקורת שהיא מקבלת הן בינוניות-מינוס (וגם זה בקושי), היא עדיין יוצרת הרבה מאוד באזז - לא רק מפני שהיא מבוססת על סיפור אמיתי, אלא בגלל התוכן הבוטה המוצג בה.

טום הולנד ב-"The Crowded Room", צילום: יח"צ

בסצנות המדוברות עם הולנד, המגלם בסדרה בחור צעיר ומבולבל שנעצר בגין מעורבות בתקרית ירי קטלנית, מקיימת הדמות שמגלם הכוכב יחסי מין עם גבר בשירותים של מועדון, ומבצעת מין אוראלי בגבר. התגובות ההומופוביות, כאמור, לא איחרו לבוא, ורבים תקפו את השחקן, שכידוע מגלם את ספיידרמן הסטרייט בסרטי הקומיקס של מארוול.

התבטאויות והאשטגים כמו "לא הספיידרמן שלי (#notmyspiderman) הציפו את הרשתות החברתיות, לצד הכרזות כמו "טום הולנד הוא הספיידרמן הכי גרוע אי פעם" ו"אני לא מבין למה גברים מסכימים להתכופף ולקבל את התפקידים האלה".

כאן נכנסו לתמונה מעריציו של הולנד, שבחרו להגן עליו וניסו להעביר את המסר שאין שום קשר בין גיבור-העל שהוא מגלם בהצלחה רבה לבין דמות שונה לגמרי שהוא משחק בהפקה אחרת. "למה אנשים כל כך כועסים שטום הולנד מגלם דמות קווירית? ההומופוביה היום פשוט מטורפת", צייץ מעריץ אחד, בעוד שמעריץ שני כתב "העובדה שסצנה אחת עם טום הולנד בסדרה של אפל הוציאה כל כך הרבה הומופוביה מאנשים טיפשים לא ממש מפתיעה, אלא פשוט מרגיזה".

טום הולנד ב"ספיידרמן: אין דרך הביתה", צילום: יח"צ

גולשים אחרים, לעומת זאת, בחרו להביא לתשומת ליבם של ההומופובים לכך שטום הולנד הוא לא באמת ספיידרמן, והמליצו להם לקחת אוויר ולצאת קצת מהבית. 

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר