אל פאנינג. צילום: AP

הכוכבת ההוליוודית חושפת: "לא קיבלתי תפקיד כי לא היו לי מספיק עוקבים באינסטגרם"

השחקנית המצליחה אל פאנינג התראיינה לאחרונה לפודקאסט שבו שיתפה בתחלואות הרשתות החברתיות, לדעתה, בכל הנוגע לעבודה ויצירה

זה לא סוד שלייקים ועוקבים שווים כסף, ולפעמים כשאין מספיק מהם, זה עלול לעלות (תרתי משמע) לאמנים. "לא קיבלתי פעם תפקיד במשהו גדול כי לא היו לי מספיק עוקבים אז באינסטגרם", חשפה השחקנית המצליחה אל פאנינג בראיון שקיימה לאחרונה לפודקאסט Happy Sad Confused.

אל פאנינג, צילום: EPA

"לא בטוח שזו הייתה הסיבה היחידה", הוסיפה וסיפרה מבלי לחשוף מה היה הסרט המדובר, "אבל זה היה עיקר הפידבק שקיבלתי".

פאנינג, שבדומה לאחותה הגדולה דקוטה מתחזקת קריירת משחק מצליחה מאז ילדותה ("קוראים לי סם", "סופר 8", בנג'מין באטון", "מליפיסנט"), המשיכה וסיפרה כי היא אינה מאמינה שמספר העוקבים שיש ברשת צריך להוות אי פעם שיקול מקצועי בהחלטה האם ללהק שחקן לתפקיד.

פאנינג (25), המככבת בימים אלה בסדרת הטלוויזיה המצליחה "קתרינה", המשיכה ודיברה על איך תפקיד בענקית קולנועית כמו מארוול, DC או "מלחמת הכוכבים" יכול להיות הימור מבחינת הקריירה, אבל היא עצמה לא חשה בלחץ להיות מלוהקת לתפקיד כזה. "זה עושה משהו לאנשים, אבל לפעמים אתה לא יכול לדעת אם זה באמת יתפוס וזה מפחיד", שיתפה בהתלבטויות המקצועיות. "אני אף פעם לא אגיד לא לתפקיד כזה, אבל זה יצריך פגישה אמיתית לשבת ולדבר על זה כדי להבין באמת במה מדובר", אמרה.

פאנינג סיפרה כי עבורה הכל נמצא באיזון הנכון בין משחק בשוברי קופות מתוקשרים דוגמת "מליפיסנט" בו כיכבה לצד אנג'לינה ג'ולי לבין השתתפות בסרטים קטנים ועצמאיים עם תקציב מוגבל.

בעוד היום פנינג מתחזקת חשבון אינסטגרם עם 6.2 מיליון עוקבים, בעבר היא נמנעה מהרשת החברתית באופן מוחלט. "ההורים שלי לא נתנו לי לפתוח חשבון פייסבוק", חשפה. "היה לי חשבון אינסטגרם אבל תמיד חשתי קצת מאויימת ממנו", סיפרה בראיון למגזין CM על ימיה הראשונים ברשת החברתית אי שם בשנת 2016. "מעולם לא היה לי חשבון טוויטר. אנשים רק מתווכחים שם ואני רוצה להתרחק מזה. אני מתחברת לאינסטגרם כי אני בן אדם ויזואלי", הוסיפה.

אל פאנינג וקולין פארל ב"הפיתוי", צילום: יח"צ

כשהייתה בת 18, פאנינג החליטה להפוך את חשבון האינסטגרם שלה מפרטי לציבורי, אך גם אז שיתפה בכמה חשוב מבחינתה להשאיר קצת "אווירה של מסתורין". "הפכתי את החשבון שלי לציבורי, אבל אני עדיין לא מעלה לשם הכל ואין לי פייסבוק או טוויטר", אמרה בראיון למגזין אל בגרסה הבריטית בשנת 2017. "צריך להשאיר קצת מסתורין.

"עם כוכבי עבר כל מה שנחשפת אליו היו ראיונות נדירים בהם הם חלקו רק מה שרצו וזה מה שהפך אותם לכל כך מעניינים. יכולת לעשות את ההפרדה בין מי שהם בחיים האמיתיים לבין הדמות שלהם על המסך. אם אתם לא מרגישים בנוח לשתף, אל תעשו את זה", סיכמה.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו