כוכב "בלתי נשכחים" חושף: "הרופא אמר לי שנותרו לי שנתיים או שלוש לחיות"

השחקן השוודי דולף לונדגרן, אשר הצטלם לאחרונה להמשכונים "בלתי נשכחים 4" ו"אקוומן 2", שעתידים להגיע לקולנוע עוד השנה, מספר בראיון חדש כי הוא מתמודד עם סרטן זה קרוב לעשור • כל הפרטים

משמאל לימין: ג'ייסון סטיית'האם, סילבסטר סטאלון ודולף לונדגרן. צילום: רויטרס

השחקן דולף לונדגרן, המוכר בעיקר בזכות תפקידו כמתאגרף הרוסי המרושע איוון דראגו בסרט "רוקי 4" מ-1985 (ובהמשכון/ספינאוף קריד 2" מ-2018), חשף כי הוא מתמודד עם סרטן מזה קרוב לעשור. יתרה מכך, על פי אחת מהדיאגנוזות שקיבל, ימיו היו אמורים להיות ספורים.

בראיון שהעניק לאחרונה אמר הכוכב השבדי בן ה-65 כי המחלה התגלתה אצלו לראשונה ב-2015, אז עבר ניתוח להסרת גידול סרטני מאחת מכליותיו. לאחר כחמש שנים שבהן היה נקי מהמחלה ועבר בדיקות תכופות לגילויה, הסרטן חזר ב-2020.

משמאל: ואן דאם, ארנולד שוורצנצר, סילבסטר סטלון, ג'ייסון סטיית'האם ודולף לונדגרן, צילום: AP

"היה לי איזה רפלוקס קיבתי או... אני לא בדיוק ידעתי מה זה היה. עשו לי בדיקת MRI וגילו לי שישה גידולים נוספים באותו אזור", הסביר לונדגרן בראיון. אחד מהגידולים היה גדול מדי להסרה בניתוח, ובשל כך נאלץ השחקן לעבור כימותרפיה. גידולים נוספים התגלו אצל השחקן לקראת סוף 2021, ואז - לכאורה - התברר מצבו האמיתי של השחקן. "הרופא התחיל לדבר על כל מיני סוגים של גידולים - בריאות, בבטן ובעמוד השדרה - והבנו שזה הרבה יותר חמור מכפי שחשבנו", נזכר לונדגרן. "הרופא הציע לי לקחת הפסקה ממשחק ולבלות יותר זמן עם המשפחה שלי. שאלתי אותו כמה זמן הוא חושב שנשאר לי לחיות. אני חושב שהוא ענה שנתיים או שלוש, אבל הבנתי לפי הקול שלו שזה ככל הנראה פחות".

דולף לונדגרן בבית החולים, צילום: יוטיוב

באותה תקופה הצטלם לונדגרן להמשכונים "בלתי נשכחים 4" ו"אקוומן 2", שעתידים להגיע לקולנוע עוד השנה - בספטמבר ובדצמבר בהתאמה. למרות המלצת הרופא, הוא לא הפסיק לעבוד ומיהר לקבל חוות דעת נוספת מרופא אחר, שהיה אופטימי יותר. הרופא החדש שינה את שיטת הטיפול שקיבל השחקן, וההחלטה הזו התבררה כמצילת חיים: בחודשים שחלפו מאז, התכווצו הגידולים הסרטניים ביותר מתשעים אחוזים. כעת ממתין לונדגרן לעבור ניתוחים להסרתם, ומקווה שלאחר מכן יהיה נקי מהמחלה. רק בריאות.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר