מעריצי "שר הטבעות", יש לנו בשורה היסטרית בשבילכם

חברת "האחים וורנר-דיסקברי" הודיעה כי בכוונתה להפיק סרטים חדשים המבוססים על ספריו של ג'יי.אר.אר.טולקין • בימים אלו הסרט "שר הטבעות: מלחמת הרוהירים", שמתרחש 183 שנים לפני אירועי "שר הטבעות" המקורי, נמצא בשלבי הפקה וצפוי לצאת באפריל 2024

מתוך "שר הטבעות"

חברת "האחים וורנר-דיסקברי" מחייה שוב את "שר הטבעות". בפגישה מול בעלי המניות בחברה שהתקיימה אתמול (חמישי), הודיע מנכ"ל "וורנר ברוס דיסקברי" דיוויד זסלב כי בכוונתם להפיק כמה סרטים חדשים המבוססים על ספריו האהובים של ג'יי. אר. אר. טולקין. הסרט הראשון בטרילוגיה המקורית, שבויים על ידי פיטר ג'קסון, גרף קרוב ל-3 מיליארד דולרים ברחבי העולם. טרילוגיית ההמשך "ההוביט" הביאה לרווחים דומים. החלק השלישי בסדרה, "שיבת המלך", זכה ב-11 פרסי אוסקר, ביניהם פרס הסרט הטוב הטוב ביותר.

את סדרת הסרטים החדשה תפתח חברת ההפקות של וורנר, "ניו ליין סינמה", אשר הפיקה את הטרילוגיה המקורית בין 2001 ל-2003. נכון לעכשיו עוד לא ידוע אילו קולנוענים ייקחו חלק בפרויקט, אך בהודעה למגזין "וראייטי" מטעמם של ג'קסון ושותפותיו ל"שר הטבעות" התסריטאיות פראן וולש ופיליפה בויאנס נאמר כי אנשי האחים וורנר "השאירו אותנו מעודכנים בכל צעד בדרך". עוד נאמר בהודעה: "אנו מצפים להמשיך לשוחח עמם ולשמוע עוד על חזונם באשר למותג בהמשך".

"שר הטבעות", צילום: אמזון פריים

עלותה של העסקה עם קבוצת הגיימינג השוודית "אמברייסר", האוחזת בזכויות לרוב עולמו של טולקין, לא נחשפה בפגישה. הקבוצה אוחזת בזכיון לסרטי "שר הטבעות", משחקי המחשב, המרצ'נדייז, פארקי השעשועים וההפקות הבימתיות של המותג מאז רכשה את תאגיד "MiddlE-earth" בשנה שעברה. ההכרזה מגיעה על רקע שינויים רבים בחברת ההפקות האגדית, לאחר התמזגותה עם חברת דיסקאברי ב-2022. אחד הזכיונות החשובים האחרים שהם אוחזים בו, אולפני DC, יוליד סדרת סרטי קומיקס חדשים.

האחים וורנר וניו ליין נמצאות כעת בשלבי הפקה של "שר הטבעות: מלחמת הרוהירים", סרט אנימציה המתרחש 183 שנים לפני אירועי "שר הטבעות" המקורי. הוא מגולל את סיפורו של מלך רוהן, הלם האמרהנד, ועתיד לצאת לאקרנים באפריל 2024. חברת "אמאזון" ממשיכה להחזיק את הזכויות הטלוויזיוניות ל"שר הטבעות". הסדרה הראשונה שהפיקה ענקית הטכנולוגיה במסגרת המותג היה "שר הטבעות: טבעות הכוח" שלא נהנתה מגישה לכתביו של טולקין בשל נושאי זכויות יוצרים. עלות הפקתה עמדה על 450 מיליון דולר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר