הדרמה ב-DC נמשכת: הנרי קאוויל לא ישוב לתפקידו כסופרמן

כשהדרמה סביב "וונדר וומן" עדיין ברקע, כעת מודיע השחקן האהוב כי לא ישוב לגלם את תפקיד גיבור-העל האגדי, וזאת למרות שעתיד היה לעשות זאת • כל הפרטים

הנרי קאוויל בתפקיד סופרמן, צילום: AP

כשהדרמה סביב "וונדר וומן" עדיין ברקע, כעת נוספת דרמה חדשה ומטלטלת לא פחות לסאגה: השחקן האהוב הנרי קאוויל, שעתיד היה לשוב ולגלם את דמותו של סופרמן בסרט החדש בסדרה, לא יעשה זאת בסופו של דבר, וזאת אחרי שכבר דווח כי החליפה של גיבור-העל ממתינה לו והיה נדמה כי כל הקצוות כבר סגורים.

העולם הקולנועי המופלא של DC, כך מסתמן לאחרונה, הפך להרבה פחות קסום עם כניסת הבוסים החדשים, הבמאי ג'יימס גאן והמפיק פיטר ספרן, לתפקידם.

מי שדיווח בעצב על השינוי בתוכניות היה קאוויל עצמו, שאתמול (רביעי) שיתף את 23 מיליון עוקביו באינסטגרם כי לצערו הרב לאחר פגישה עם גאן נודע לו כי לא ישוב לגלם את דמותו של סופרמן, זאת בעקבות "שינויים מקצועיים וליהוק מחדש" של האולפנים.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Henry Cavill (@henrycavill)

"בסופו של דבר, לא אשוב לגלם את דמותו של סופרמן", הטיל קאוויל את הפצצה ישר בתחילת הפוסט, ואז המשיך ופירט את הסיבות מאחורי הקלעים: "זאת אחרי שנתבקשתי על ידי האולפנים להכריז על שובי באוקטובר בטרם המינוי שלהם (קאוויל מתייחס כמובן למינוי של גאן וספרן).

"החדשות האלו אינן קלות, אבל ככה זה בחיים", כתב השחקן הבריטי בנימה חצי מיואשת. 'חילופי המשמרות' זה דבר שקורה ואני מכבד את זה", ביקש הנרי לשמור על טון מכבד. "לג'יימס ולפיטר יש יקום לבנות. אני מאחל להם ולכל המעורבים בדבר הצלחה ומזל", ביקש להעביר מסר מפויס.

הנרי קאוויל בפרמיירה לסרט "אווטאר: דרכם של המים", צילום: AP

"לאלה שהיו לצידי במהלך השנים, אנחנו יכולים להתאבל קצת", הוסיף, "אבל צריך לזכור שסופרמן עדיין בסביבה. כל מה שהוא עומד מאחוריו עדיין קיים והדוגמאות שהוא מציב לנו עדיין קיימות. הזמן שלי לעטות את הגלימה חלף, אבל מה שסופרמן עומד מאחוריו יישאר תמיד. קדימה ולמעלה", חתם את הפוסט.

קאוויל בן ה-39 גילם את דמותו של גיבור-העל האהוב בשלושה סרטים (ארבעה, אם לוקחים בחשבון גם את שתי הגרסאות של "ליגת הצדק"), כשהפעם הראשונה שלו בחליפה של סופרמן היתה בהופעה שלו ב"איש הפלדה" ב-2013 והפעם האחרונה בהופעת אורח קצרה ב"בלאק אדם" השנה.

לפי הדיווחים, גאן ייקח את המושכות לידיו, כשהוא יכתוב וכנראה גם יביים את העיבוד החדש ל"איש הפלדה", עיבוד שאמור להתמקד בשנות הנעורים של סופרמן. גאן אמנם לא אישר את הדיווחים באופן מוחלט, אך במקביל לפוסט המטלטל של קאוויל בחר לצייץ את הצד שלו, כשהוא מתייחס גם לשמועות על מעורבתו בסרט החדש: "לפיטר ולי יש תוכניות גדולות ומרגשות עבור DC שנוכל לחלוק איתכם בתחילת השנה, וביניהן גם סופרמן", עדכן בציוץ שהעלה אתמול לטוויטר שלו.

הנרי קאוויל (מימין) ובן אפלק ב"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". גיבורים קטנים, צילום: יח"צ

"בשלבים הראשונים של הפרויקט הסיפור שלנו יתמקד בחלק המוקדם יותר בחייו של סופרמן, כך שדמותו לא תגולם על ידי הנרי קאוויל", אישר את מה שקאוויל הכריז עליו, אך הוסיף כי אין סכסוך בין השלושה. "בדיוק סיימנו פגישה נהדרת איתו ואנו מעריצים גדולים שלו. דיברנו איתו על מספר אפשרויות מלהיבות לעבוד יחד בעתיד".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר