לאחר שחשף את מחלתו: ברוס וויליס סוגר מעגל

אשתו של השחקן הוותיק, שרק לאחרונה הודיע על פרישתו מעולם המשחק עקב מחלה, תיעדה אותו ברגע מרגש המהווה מחווה לסדרת סרטי "מת לחיות" בכיכובו

ברוס וויליס, צילום: רויטרס

מת לחיות, אבל באמת: רגע מרגש נרשם לפני כיומיים באינסטגרם, כשאמה המינג וויליס, אשתו של השחקן ברוס וויליס, העלתה סרטון קצר של השחקן על גג בניין הנקטומי פלאזה המפורסם מסדרת סרטי "מת לחיות" (שמו הפיקטיבי של גורד השחקים האמיתי פוקס פלאזה בלוס אנג'לס), אותה סדרת סרטים שוברת קופות שהפכה את וויליס לכוכב ענק, 34 שנים אחרי שדמותו נשבעה שכף רגלה לא תדרוך לעולם על בניין גבוה שוב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by Emma Heming Willis (@emmahemingwillis)

וויליס, בן 67, שכזכור חשף לפני כמה חודשים כי הוא מתמודד עם אפזיה ונאלץ לפרוש ממשחק בשל מצבו הבריאותי, חזר בסרטון לבניין המפורסם וסגר בכך מעגל של 34 שנים. בפתיח לסרטון, שעלה, כאמור, בחשבון של המינג בשבת וזכה ליותר מ־38 אלף לייקים, מתועד וויליס כשהוא עומד על גג הבניין המפורסם וצופה אל האופק. בסרטון משולבים צילומים בשחור־לבן מתוך הסרט וברקע מתנגנת הסימפוניה התשיעית של בטהובן, והמינג תייגה את הפוסט עם ההאשטאג "יום שנה שמח".

כזכור, דמותו של וויליס בסרט, השוטר ג'ון מק'ליין, מנסה להשתלט על קבוצת טרוריסטים שפרצה לבניין שבו עובדת פרודתו. ברגע השיא של הסרט מק'ליין עולה לגג הבניין ומצליח להשליך ממנו את יריבו הנס גרובר (בגילומו של השחקן המנוח אלן ריקמן, כוכב סרטי "הארי פוטר"). בסיום הסרט, בסצנה שנחקקה מאז בספרי ההיסטוריה הקולנועית וזכורה היטב למעריצי סדרת הסרטים האייקונית, מצהיר מק'ליין כי לעולם לא יחשוב אפילו לעלות לבניין גבוה שוב. כעת נראה כי וויליס, בניגוד לדמותו מהסרט, אוחז בדעה אחרת, עלה לבניין והצליח לסגור מעגל עבורו ועבור דמותו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר