יובל שמלא זוכה ב"נינג'ה ישראל" | צילום: עודד קרני

אחרי שהוכתר כנינג'ה הישראלי: זה התפקיד המפתיע של יובל שמלא

המטפס המוכשר מגיע לקולנוע כמדובב בסרט "ארנגול ושודדי האוצר האבוד" • בראיון הוא מספר: "זה עולם שמעניין אותי, אני חושב שהרבה ילדות וילדים יוכלו להתחבר לדמות"

לאחר שהפך לשם נרדף לתוכנית הנינג'ה, יובל שמלא מוסיף לרזומה טייטל נוסף: מדובב. זה יקרה במסגרת "ארנגול ושודדי האוצר האבוד", סרטם של בנג'מין מוסקט ובן שטסן שיעלה היום לאקרנים.
הסרט מתרחש בעולם פנטזיה, כשהגיבור הייחודי הוא ארנגול - חצי ארנב וחצי תרנגול. הוא נמצא בממלכה שמורכבת מארנבים ומתרנגולים, ובמהלך הסרט הוא צריך להתגבר על השונות שלו כדי להציל את עמו. הוא יוצא למסע מלא הרפתקאות ולחיפוש אחר אוצר אבוד, יחד עם שני חברים טובים - צב נאמן ובואשית שובבה.

"האמת שזה הפתיע אותי כשפנו אלי והציעו לי לדובב", הוא מחייך, "אני חושב שחשבו עלי כי גם בסרט הדמות עוברת הרפתקאות ואתגרים, שחלקם נראים כמו הנינג'ה. אחרי שפנו אלי חשבתי שזה בטח יהיה מגניב, אבל זה לא משהו שחשבתי עליו קודם ותהיתי אם אצליח לעשות את זה. אחרי שדיברנו ועשיתי אודישן יצאנו לדרך, והאמת שהופתעתי לגלות עד כמה דיבוב זו עבודה קשה. אבל גם נהניתי מהאתגר לנסות ולהביא את הקול שלי למקומות שביום־יום אני לא מגיע אליהם. זה היה ממש סוג של שיעור במשחק".

ארנגול. חצי ארנב וחצי תרנגול, צילום: רד קייפ

אפרופו משחק, ואחרי שכבר הצטלמת גם לפרסומת, יש מחשבה להיכנס לעולם השואוביז?
"זה עולם שמאוד מעניין אותי, ואלה דברים שהייתי רוצה להגיע אליהם. למדתי בתיכון תיאטרון, אבל עדיין אני חושב שזה משהו שבלי ללמוד אותו באופן רציני יהיה לי קשה להגיע אליו".

אז יש סיכוי שנראה אותך נכנס עכשיו ללימודים שלוש שנים בבית ספר למשחק?
"אין סיכוי. זה יכול להיות מגניב, אבל אני עדיין מתאמן לתחרויות שיש לנו בטיפוס. אמנם החלטתי שאני לא מתחרה יותר בנינג'ה, אבל עדיין יש בכל שנה עשרות תחרויות בינלאומיות בספורט שלנו, ובשנה הבאה כבר מתכוננים לאולימפיאדת פריז 2024, שהחלום שלי זה להגיע לשם. כרגע זו המטרה".

עד כמה היה חשוב לך לקחת חלק בסרט שמעביר גם מסר לדור הבא? שיש בו ערך מוסף?
"זה חשוב לי מאוד. אני חושב שהרבה ילדים וילדות יוכלו להתחבר למקום הזה של דמות שמרגישה שהיא שונה ולא שייכת, עד שהיא מבינה שדווקא הדברים האלה מתבררים בסוף כחוזקות שלה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו