שלוש שנים לאחר ההאשמות: כוכב "ג'רי מגוויר" מודה בהתנהגות מינית לא נאותה

זוכה האוסקר קובה גודינג ג'וניור , שהסתבך לאחר האשמות מצד מספר נשים שונות בעוון הטרדות מיניות, מודה במעשיו • כל הפרטים

קובה גודינג ג'וניור בבית המשפט בשנת 2020, צילום: איי.פי.

שלוש שנים לאחר שנעצר באשמת מגע בכפייה, השחקן קובה גודינג ג'וניור  מודה באשמה, במסגרת עסקת טיעון. "קובה גודינג ג'וניור מודה באשמת מגע בכפייה ובנשיקה ללא הסכמתה של אישה במועדון לילה ב-2018", נכתב בעסקת הטיעון. "כמו כן מודה מר גודינג במגע פיזי מיני ללא הסכמתן של שתי נשים אחרות ב-2018 וביוני 2019".

בנוסף להודאה באשמה, כוכב הסרט "ג'רי מגווייר" פרסם התנצלות רשמית, שבה נכתב: "אני מתנצל על כך שגרמתי למישהו אי פעם להרגיש שנגעו בו באופן שאינו נאות...אני דמות סלבריטאית. אני בא במגע עם אנשים. אני אף פעם לא רוצה שהם ירגישו מאוימים או לא בנוח בכל צורה שהיא".

השחקן זוכה האוסקר נעצר ביוני 2019 על כך שחפן לכאורה חזה של אישה ללא הסכמתה, בתקרית שהתרחשה בבר במנהטן. התיק שהוגש בנושא התנפח עם הזמן לכדי שישה סעיפי אישום, ביניהם מגע בכפייה וניצול מיני, במקרים נוספים.

במסמכים שחשף "דדליין" נכתב כי המקרה הראשון אירע ב-10 בספטמבר 2018, ובמסגרתו גודינג ג'וניור "בכוונה וללא כל מטרה לגיטימית, נגע בכפייה במספר איברים מיניים ואינטימיים של המאשימה, למטרת השפלתה וניצולה, ומתוך כוונה לספק את יצריו המיניים". בסעיף אחר, אשר אף הוא מתייחס למאורעות ה-10 בספטמבר, נכתב כי השחקן "כפה על המאשימה מגע מיני ללא אישורה". על פי גורמים נוספים, גודינג "צבט בישבנה" של המתלוננת, "לאחר שזרק לעברה הערות בעלות אופי מיני".

מקרה נוסף התרחש ב-24 באוקטובר 2018 במועדון לילה בשם "Lavo", ומקרה שלישי (שבעניינו נעצר הכוכב) התרחש ב-9 ביוני 2019. במקרה זה טענה קלסי הרברט, שהייתה בת 29 בזמן התקרית, כי השחקן חפן את החזה שלה "כאילו הייתי חתיכת בשר לארוחת ערב לילית", כדבריה. בשלושת המקרים נשפט גודינג ג'וניור באשמת מגע ללא הסכמה וניצול מיני.

במקור הכחיש גודינג את ההאשמות כלפיו, ואף טען בפני אתר TMZ כי קיים חומר תיעודי שמציג "מה שבאמת קרה" באותו מקרה שבגינו נעצר. עוד אמר אז: "אני סומך על מערכת המשפט ואתן לתהליך לדבר בעד עצמו". כאשר נשאל אז לגרסתו לאירוע ענה: "הייתי במועדון. עזבתי. פגשתי מספר אנשים. אמרתי 'שלום'. הצטלמתי איתם ו...אתה צריך שתהיה לך אמונה במה שאנשים אומרים". כאשר נשאל באשר להאשמות בדבר חפינת איברים ענה "שום דבר". בטרם הודה באשמה כדי להימנע מזמן מאסר ממושך, הכחיש גודינג את כל ההאשמות כלפיו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר