בהופעה פומבית נדירה: כך נראים הילדים של מילה קוניס ואשטון קוצ'ר

זוג השחקנים המפורסם יצא למשחק כדורסל של ליגת הנשים של ה-NBA, והגיע בהרכב משפחתי מלא יחד עם ילדיהם וואייט ודימיטרי • במשחק כיכבה השחקנית קייטלין קלארק בת ה-22, בה קוצ'ר תומך באופן פומבי

אשטון קוצ'ר ומילה קוניס. צילום: AFP

ביום שישי האחרון, אשטון קוצ'ר ומילה קוניס, שמקפידים להשאיר את שני ילדיהם וואייט ודימיטרי (בני 9 ו-7, בהתאמה) מחוץ לאור הזרקורים עד כמה שניתן, חרגו באופן נדיר ממנהגם והגיעו בהרכב משפחתי מלא למשחק כדורסל של ליגת הנשים של ה-NBA, בו תועדו יושבים מאושרים ביציע ולאחר מכן גם מצטלמים עם כוכבת הקבוצה המנצחת.

במשחק בו התחרו ה-Los Angeles Sparks נגד ה-Indiana Fever, שהסתיים בניצחון של קבוצת Indiana Fever, כיכבה השחקנית קייטלין קלארק בת ה-22 בה קוצ'ר תומך באופן פומבי, כשגם הפעם הביע את תמיכתו כשחבש לראשו כובע עם לוגו של אוניברסיטת אייווה, ששניהם נמנים עם בוגריה ואפילו בנו דימיטרי לבש קפוצ'ון עם לוגו האוניברסיטה. עם סיום המשחק, המשפחה המאושרת הצטלמה עם קלארק שהעניקה לקוצ'ר ולילדים חיבוק אוהב.

אשטון קוצ'ר, מילה קוניס וילדיהם, צילום: GettyImages

קוצ'ר וקוניס נפגשו לראשונה בשנת 1998 על סט הסדרה המצליחה "מופע שנות ה-70" כשגילמו את הזוג הטלוויזיוני ג'קי וקלסו. במרוצת השנים קוצ'ר נישא לשחקנית דמי מור, לה היה נשוי במשך שש שנים עד שהתגרשו בשנת 2011. בשנת 2012 התאחד עם אהובתו הטלוויזיונית קוניס ובשנת 2014 השניים התארסו. באותה השנה נולדה בתם הבכורה וואייט. בשנת 2015 נישאו ובשנת 2016 נולד בנם דימיטרי.

למרות קריירות המשחק המצליחות, השניים שומרים בקנאות על פרטיותם בעיקר בכל הקשור לחשיפת ילדיהם. מאז ספטמבר האחרון, השניים מותקפים לאחר שכתבו מכתב תמיכה לקולגה לשעבר השחקן דני מסטרסון, שהורשע באונס ונשלח ל-30 שנות מאסר. בעקבות הסערה, הם נעלמו כמעט לחלוטין מעין התקשורת וזה למעשה התיעוד המשפחתי הראשון שלהם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר