הכוכב הבריטי מכריז: "זו הסיבה שלא אשתתף יותר בסצנות סקס"

בעבר סיפר רייף ספול כי השתתף ב-18 סצנות אינטימיות • כעת הוא מספר שהוא לא מתכוון להתפשט יותר בפני המצלמה ומסביר מה עומד מאחורי החלטתו

רייף ספול. צילום: יוטיוב

טוב, גמרנו. השחקן הבריטי רייף ספול, שהשתתף במהלך הקריירה שלו בלא פחות מ-18 סצנות סקס סוערות, הכריז שהוא לא מוכן להתפשט יותר בפני המצלמה ולהיות חלק מאקטים אינטימיים. הסיבות: קודם כל, יש לבחור ילדים "שכבר מתחילים לדבר איתם על זה בגן השעשועים", לדבריו. בנוסף, ספול כבר הופיע ביותר מדי סצנות כאלה ופשוט נמאס לו.

רייף ספול, צילום: יוטיוב

"אנשים תמיד סקרנים לגבי (איך זה לצלם) סצנות סקס, ואני אומר להם שאני כבר לא רוצה לעשות אותן", הבהיר ספול בן ה-41, בנו של השחקן טימותי ספול, כשהתארח בבלוג של הקומיקאית קתרין ברק. "שואלים אותי מתוך סקרנות אם לשחק בסצנות לוהטות זה 'נחמד', ואני עונה שזה נחמד אם אתה אוהב את זה ש-50 חבר'ה בוהים בך מדמיין שאתה מקיים יחסי מין... אם זה הקטע שלך".

רייף ספול ב"ים סרגסו הרחב", צילום: מתוך הסרט

בעבר חשף השחקן שהוא השתתף, כאמור, ב-18 סצנות סקס. "לא הצלחתי להירדם לילה אחד אז ספרתי את סצנות הסקס שלי, והגעתי ל-18", סיפר. סקרנים לראות את הבחור בפעולה? הפקות כמו "ים סרגסו הרחב" ו-" The Chatterley Affair" אמורות לספק לכם מענה הולם. כמו כן השתתף ספול בסרטים ידועים כמו "שוטרים לוהטים", "פרומתאוס" ו"חיי פיי", בסדרה "מראה שחורה", במיני סדרות הבריטיות "מלחמת העולמות" ו"ההרעלות בסולסברי", וגם בשוברי קופות הוליוודיים סולידיים יותר דוגמת "עולם היורה: נפילת הממלכה" ו"גברים בשחור: אינטרנשיונל". תלבש משהו, רייף. שלא תצטנן לנו על הסט.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר