לזה לא ציפינו: לנכדיו של מוחמד חדיד יש דם יהודי

מתברר כי לאיש העסקים ממוצא פלשתיני, שמרבה לאורך השנים להתבטא נגד ישראל - וממשיך בכך ביתר שאת בזמן מלחמת חרבות ברזל - ישנם נכדים ממוצא יהודי • מיהם בדיוק?

מוחמד חדיד. צילום: AFP

מוחמד חדיד וילדיו (במיוחד הדוגמניות בלה וג'יג'י) הם מהקולות הבולטים נגד ישראל, כשחדיד (75) משתף ברשתות החברתיות לא פעם בתכנים קשים ושנויים במחלוקת, שאף התגברו בעקבות מלחמת חרבות ברזל ואירועי 7 באוקטובר.

אלא שמי שאינו בקיא בהיסטוריה המשפחתית של חדיד האב (שכזכור הינו ממוצא פלשתיני) כנראה לא מודע לעובדה שבתו הבכורה, מריאל (43), שנולדה מנישואיו למרי באטלר, הייתה נשואה בעבר לסאם אפללו, יהודי ממוצא מרוקאי. אפללו, מהנדס אזרחי בהכשרתו, הביא עם מריאל שני ילדים לעולם בטרם התגרשו, כך שגם אם לפי ההלכה נכדיו של חדיד אינם יהודים, עדיין מדובר בעובדה אירונית למדי לאור דעותיו של חדיד על ישראל, שכוללות לא פעם פוסטים הנתפסים כאנטישמיים מאוד.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mohamed Hadid‎‏ (@‏‎mohamedhadid‎‏)‎‏

מוחמד חדיד עם נכדיו

אחיו הצעיר של סאם, בנג'י, הוא סטנדאפיסט, שחקן, יוצר וכותב זוכה אמי שמרבה לשתף בתכנים פרו ישראליים באינסטגרם שלו, ההיפך הגמור מהחותן לשעבר של אחיו.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Mohamed Hadid‎‏ (@‏‎mohamedhadid‎‏)‎‏

חתנו לשעבר של חדיד, סאם אפללו

מי שתהה לגבי טיב היחסים של מוחמד עם נכדו ונכדתו, לפי הפרסומים ברשת, כולל אלה שהוא עצמו משתף, מדובר בסב שמרעיף אהבה על השניים, כשנראה שגם יחסיו עם סאם לא מושפעים מדעותיו האנטי ישראליות והוא אף תועד בעבר מצולם לצד אביו היהודי של סאם.

     

הצגת פוסט זה באינסטגרם

           

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎mojangtasiktea‎‏ (@‏‎mojangtasiktea2214‎‏)‎‏

חדיד עם הסב מצד האב, יהודי במוצאו

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר