נמסנו: צפו בתמונות הראשונות שהזמר המצליח פרסם עם בתו התינוקת

מאלומה, שהפך לראשונה לאבא לפני כשבועיים, שיתף בתמונות הרבות בחשבון האינסטגרם שלו • הוא כתב: "זו הדרך הטובה ביותר שבה חייתי את חיי"

מאלומה. צילום: איי.אף.פי.

מאלומה הוא לא רק אחד הזמרים הכי פופולריים בעולם, אלא גם אב טרי – ועל פי תמונות ראשונות שלו כהורה, נראה שהוא נהנה בטירוף מה"עבודה" החדשה שלו.

הזמר הקולומביאני פרסם אתמול (ראשון) מספר תמונות בחשבון האינסטגרם שלו, שם יש לו לא פחות מ-64 מיליון עוקבים, שבו הוא נראה חובה לבתו הקטנה, שזכתה לשם פריז לונדונו גומז. "15 הימים הראשונים שלי כאב, זו הדרך הטובה ביותר שבה חייתי את חיי", כתב בפוסט, כשהוא מצרף אליו אימוג'י של לב.

     

View this post on Instagram

           

A post shared by MALUMA (@maluma)


בתמונה הראשונה ששיתף, הזמר בן ה-30 נראה מחבק את בתו, אותה הוא השכיב על גופו – כשלידם בובת דובי גדולה. בסרטון אחר, הוא נראה הולך בסלון ביתו כשהוא מחזיק את בתו לצלילי השיר "Is This Love" של בוב מארלי, תוך שהוא מחייך ללא הפסקה ומנשק את ראשה.

בתמונה אחרת, נראית בת זוגו של מאלומה, סוזנה גומז, מתכרבלת עם פריז בזמן שהיא יושבת בסלון ביתם, כשלצדה זרי פרחים רבים. בני הזוג פרסמו גם תמונות של רגליה של בתם, כשהם מטיילים איתה ביחד בעגלה, כשכלבם מסתכל עליה בחמידות, ועוד.

מאלומה בהופעתו האחרונה בישראל, ב-2022, צילום: קוקו


המוזיקאי הודיע על לידת בתו לפני כשבועיים. בפוסט שפרסם באינסטגרם, כתב בספרדית: "ב-9 במרץ, בשעה 08:23, האהבה של החיים שלנו, פריז לונדונו גומז, נולדה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר