"אני מבקשת מכם לא לעשות זאת": כוכבת הפופ הבינלאומית פונה למעריציה

אריאנה גרנדה שחררה לאחרונה את אלבומה החדש, ומאז הספקולציות השונות בנוגע למילים לא מפסיקות לצוץ • "האלבום הזה לוכד הרבה רגעים כואבים, אבל הוא גם שזור יחד עם אהבה עמוקה" • מה היא ביקשה מעוקביה בהמשך לתיאוריות השונות?

אריאנה גרנדה. צילום: גטי אימג'ס

לאחר שהוציאה את האלבום החדש שלה "Eternal Sunshine" ביום שישי האחרון, אריאנה גרנדה העלתה סטורי בחשבון האינסטגרם שלה שבו היא קוראת למעריצים להפסיק לשלוח הודעות נאצה לאנשים בחייה.

האלבום החדש עוסק בפרידות ובשברון לב, ועלו ספקולציות שונות ברשת המנתחות את המילים ומייחסות אותן לאקס של הזמרת, דלטון גומז. כעת, בחרה גרנדה להגיב לחרושת השמועות.

עטיפת האלבום החדש של אריאנה גרנדה, צילום: AP

בסטורי ששיתפה עם 380 מיליון עוקביה, כתבה הזמרת: "רק רציתי לומר שכל מי ששולח הודעות שנאה לאנשים בחיי על סמך הפרשנות שלו לאלבום הזה, הוא לא תומך בי ועושה לחלוטין את ההפך ממה שאי פעם הייתי מעודדת (והוא גם לגמרי מפרש בצורה לא נכונה את הכוונה מאחורי המוזיקה).

"אני מבקשת מכם בבקשה לא לעשות זאת. לא כך תומכים בי. זה ההפך. למרות שהאלבום הזה לוכד הרבה רגעים כואבים, הוא גם שזור יחד עם אהבה עמוקה וכנה. אם אתם לא יכולים לשמוע את זה, בבקשה תקשיבו טוב יותר", המשיכה וכתבה.

הסטורי של אריאנה גרנדה, צילום: אינסטגרם

כידוע, גרנדה עברה בשנים האחרונות מספר סיטואציות מורכבות בחייה האישיים כולל גירושין, אקס שנפטר ואף שמועות על כך שהיא פירקה את נישואיו של בן זוגה הנוכחי, אית'ן סלייטר.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר