הזמר מתיסיהו נחת בישראל והגיע לסיור בעוטף

המוזיקאי ביקר במתחם המסיבה ברעים ושמע את עדותו של איש זק"א יוסי לנדאו • ב-17 בינואר הוא יקיים מופע שכל הכנסותיו ייתרמו למטה החטופים

מתיסיהו בסיור בעוטף / צילום: שירן פרץ

המוזיקאי וזמר הרגאיי מתיסיהו נחת בישראל להופעה אחת שתתקיים ב-17 בינואר, במועדון רדינג 3 בתל אביב.

את הבוקר (שני) הוא פתח בסיור בעוטף עזה עם צוות ההפקה, אשתו ובנו במשלחת מחו״ל. הם הגיעו למתחם המסיבה ברעים כדי לשמוע על הטבח הנורא של 7 באוקטובר.

את הסיור העבירו איש זק״א יוסי לנדאו שראה ועבר על בשרו את אותה שבת השחורה וסיפר את עדותו המטלטלת והקשה. בשלב מסוים מתיסיהו עצר את לנדאו וחיבק אותו.

אשת התקשורת יעל צין שהייתה חלק מהחיבור בין זק״א ולזמר המשיכה את הסיור בשפה האנגלית וסיפרה את סיפורם האישי של חלק מהנרצחים.

מתיסיהו בסיור ברעים / צילום: שירן פרץ

מאז 7 באוקטובר מתיסיהו הופיע בעצרת למען החזרת החטופים בוושינגטון וערך הופעות בשורה של קמפוסים ומרכזים יהודיים בארצות הברית. מתיסיהו, שנולד בשם מת'יו פולר מילר, פרץ לתודעה העולמית ב-2005, בזכות להיטים כמו "King Without A Crown" ו-"Jerusalem". עד 2011 נחשב לזמר רגאיי חסידי ושילב ביצירתו אלמנטים של ראפ, רגאיי ומוזיקה יהודית.

מתיסיהו בסיור ברעים / צילום: שירן פרץ

לפני כעשור, בעקבות חזרתו בשאלה, השתנה מראהו של הזמר, ויצירתו השתנתה בהתאם. ישראל מוסיפה להוות חלק חשוב מעולמו היצירתי. כל ההכנסות מהמופע שיתקיים ברדינג 3 ייתרמו למטה החטופים.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר