השחקן והדוגמן האמריקני נחת בישראל לסייע במאמצי ההסברה

ג'יימס מאסלו, המוכר מהסדרות המצליחות מבית ניקלודיאון הגיע לארץ וייפגש עם משפחות החטופים • בפעם הקודמת שביקר בישראל שהה בסמוך לזירת הפיגוע בדיזנגוף

ג'יימס מאסלו בסרט Seeds of Yesterday. צילום: ללא קרדיט

ג'יימס מאסלו, הזמר והשחקן האמריקני ממוצא יהודי, המוכר מהסדרות המצליחות מבית ניקלודיאון ICarly ו"ביג טיים ראש" ומהלהקה בעלת השם הזהה, נחת הבוקר (שלישי) בישראל.

מאסלו, ששיחק בשנת 2015 גם בסרט "Seeds Of Yesterday" של ערוץ לייפטיים (הסרט הרביעי בסדרת סרטי "פרחים בעליית הגג" שזכו להצלחה) משתף בחשבון האינסטגרם שלו פוסטים של תמיכה בישראל מאז פרץ המלחמה. כעת הוא הגיע לארץ כדי לסייע במאמץ ההסברה העולמי ואף ייפגש עם משפחות החטופים.

בחשבון האינסטגרם שלו הוא העלה תמונה מהמטוס וכתב: "נוסע למטרה טובה".

צילום מסך אינסטגרם

זהו אינו הביקור הראשון של השחקן בארץ. בשנה שעברה הוא שהה בתל אביב בדיוק כאשר התרחש הפיגוע הרצחני ברחוב דיזנגוף באפריל 2022. מהירי נרצחו איתם מגיני ותומר מורד, חברי ילדות בני 27 מכפר סבא וברק לופן בן 35, מגבעת שמואל.

אז כתב: "יושב פה בתל אביב מזועזע ועצוב מפיגוע הטרור שהתרחש במרחק של רק כמה רחובות מבית המלון שלי. אנחנו בסדר", הרגיע את עוקביו, "אבל דיברתי עם חברים שלי במערב, ואף אחד לא מדבר על זה. אין תקשורת. אין חשש. זה לבדו מעורר חשש. אני מתפלל לשלום ולאיזה סוג של פתרון במזרח התיכון, שבו כל בני האדם יוכלו לחיות זה".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר