כוכב "דברים מוזרים" חושף: "לולא הסדרה עדיין הייתי בארון"

נואה שנאפ, המגלם את וויל באיירז בסדרת הלהיט של נטפליקס, חושף בראיון לאתר וראייטי כי דמותו בתוכנית עזרה לו לקבל את זהותו ונטייתו המינית, שכן גם היא מזדהה כהומוסקסואלית

"דברים מוזרים". צילום: נטפליקס

נואה שנאפ, כוכב סדרת הלהיט של נטפליקס "דברים מוזרים", הודה לאחרונה בראיון לאתר וראייטי, כי לולא היציאה שלו מהארון בסדרה, כנראה שהיה נותר בו עד היום.

נואה שנאפ מ"דברים מוזרים" רוקד לצלילי נועה קירל (ארכיון)

שנאפ (18) המגלם בסדרה את דמותו של וויל באיירז, יצא מהארון באופן פומבי בסרטון טיקטוק שפרסם בינואר השנה ובראיון שיתף בפתיחות כיצד הדמות שלו על המסך עזרה לו להתמודד עם הזהות המינית שלו בחייו האמיתיים.

"ברגע שהכלתי באופן מלא את העובדה שוויל הוא גיי, זה היה רק מעבר מהיר לעבר הקבלה שלי את עצמי", חשף בראיון. "הייתי במקום אחר לגמרי אם לא הייתי מגלם את וויל שעזר לי לקבל את עצמי. אני חושב שאם לא הייתי מגלם את הדמות הזו, עדיין הייתי בארון", הודה. "אני מניח שאני יותר דומה לוויל משחשבתי", כתב נואה בטקסט שליווה את סרטון היציאה שלו מהארון, והוסיף וסיפר בראיון כיצד התלבט אם להעלות את הסרטון.

נואה שנאפ, צילום: אי.אף.פי

"פשוט רציתי לשים את זה ולהיות בטוח במי שאני מבלי שיהיה לי אכפת ממה שאנשים חושבים יותר", המשיך וסיפר, ושיתף כי אחרי שהסרטון עלה הוא פתח את הטלפון הנייד שלו שהוצף בהודעות מחזקות, ברכות ודגלים של גאווה. "בכיתי", הודה. "אמרתי לעצמי 'עשיתי את זה. זהו. אני לא צריך לדאוג יותר'", שיתף והוסיף כי לא היה בוחר בשום דרך אחרת לצאת מהארון.

@noahschnapp

I guess I’m more similar to will than I thought

♬ original sound - Privacynbling

"לא יכולתי לספר לאימא שלי מה אני מרגיש מבלי לחשוף בפניה מה הבעיה שאני מתמודד איתה", הוסיף וסיפר גם על החשש לצאת מהארון בפני משפחתו, "עד שיום אחד בארוחת ערב פשוט אמרתי 'זה מה שזה' והיא אמרה לי 'סוף סוף סיפרת לי'".

"זו הייתה הרגשה כ"כ משחררת, לראות את ההורים שלי מעודדים אותי. מעולם לא הרגשתי נתמך ונאהב כל כך", אמר.

שנאפ גם הוסיף וסיפר על האופן בו חבריו לקאסט ויוצרי הסדרה קיבלו אותו לאחר היציאה מהארון, כולל הקולגה מילי בובי בראון. "ניסיתי כל הזמן לעשות את זה באופן אישי איתה", שיתף, "אבל זה היה קשה מדי", הודה. "אז פשוט עשינו פייס טיים יום אחד באמצע מסיבה ואז אמרתי לה: 'מילי, אני גיי', והיא אמרה לי: 'שנאפר, סוף סוף אמרת לי'".

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר