לאחר 11 שנות נישואים: נטלי פורטמן ובעלה נפרדו

אחרי שנצפתה ללא טבעת הנישואים - מקורבים לזוג מאשרים כי השניים החליטו להפריד כוחות • פורטמן ומילפייה הכירו בשנת 2009 על סט צילומי הסרט "ברבור שחור" ולזוג שני ילדים

נטלי פורטמן ובנג'מין מילפייה בימים יפים יותר (ארכיון). צילום: רויטרס

נפרדנו כך: ימים לאחר שתועדה מסתובבת ברחובות אוסטרליה ללא טבעת הנישואין שלה, ודווקא בסוף השבוע בו הייתה אמורה לחגוג 11 שנות נישואים, מקורב לשחקנית זוכת האוסקר נטלי פורטמן אישר לאתר הרכילות אס וויקלי כי היא ובעלה בנג'מין מילפייה נפרדו.

"אחרי שהדיווחים על הרומן שלו יצאו הם ניסו לעבוד על הנישואים, אבל הם לא מצליחים ליישר את ההדורים וכרגע הם לא ביחד", אישר מקור לאתר הרכילות אס וויקלי.

פורטמן באוסטרליה, צילום: Getty Images

פורטמן (42), שנמצאת כרגע באוסטרליה כדי לתמוך בקבוצת הכדורגל הנשים Angel City FC שהיא נמנית בין מייסדיה, תועדה ללא מילפייה לצידה. שביוני האחרון נפוצו שמועות שמקורם במגזין הרכילות הצרפתי Voici, לפיהם מילפייה בן ה-45, ניהל פרשיית אהבים קצרה עם פעילה סביבתית צרפתייה בת 25 בשם קמיל אטיין, אותה הכיר במהלך עבודתו באופרה הלאומית של פריז.

נטלי פורטמן, צילום: אי.פי

"זה היה קצר וזה נגמר", אישר אז מקור לאתר פיפל את דבר הרומן לכאורה עם אטיין, וסיפר כי השניים מנסים לעבוד על הקשר ושמילפייה מוכן לעשות הכל כדי לזכות חזרה באמונה.

פורטמן ומילפייה הכירו בשנת 2009 על סט צילומי הסרט "ברבור שחור". הם התארסו בשנת 2010 נישאו בשנת 2012 והביאו לעולם שני ילדים: אלף בן ה-12 ועמליה בת ה-6.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר